- Internetten overal in huis.
Geen probleem voor geen enkele tablet
- Foto's op kijken of foto's op zetten tijdens vakantie.
de hogere segment tablets hebben allemaal IPS schermen of vergelijkbare techniek
- Databank met bijvoorbeeld recepten voor mijn vrouw, zodat hij als kookboek gebruikt kan worden.
documenten opslaan is geen probleem, voor ipad en android zijn redelijk goeie office programma's te vinden, ga je het internet op dan kan je met ipad niet alle kook instructies afspelen omdat ipad geen flash ondersteunt
- Agendafunctie, eventueel te synchroniseren met Outlook op de PC (kan dat überhaupt???).
Ik kan alleen maar antwoord geven vanuit android en ja dat kan, maar het simpelst is om google te gebruiken en je outlook met die twee dan op je computer te laten synchroniseren
- Word/Excel kunnen gebruiken.
zijn apps voor voor andoird, Apple heeft ook offices program geen idee of het excel aan kan maar als je wilt typen gebruik dan een toesten bord
- Wat apps kunnen gebruiken.
Verdere vereisten:
- Behoorlijke snelheid, ik irriteer met nu aan traagheid van mijn ASUS netbook.
de OS zijn heel anders, dus om nu te zeggen dat de een sneller is dan de ander is moeilijk zonder te weten waar het precies om gaat voor internet en dergelijk voelt het waarschijnlijk wel iets sneller aan maar ga geen films of audio omzetten....
- Behoorlijk wat opslagcapaciteit, uitbreidbaar (?).
meeste android tablets hebben micro-sd kaart iPad heeft niks, daarnaast hebben android tablets ook vaak USB aansluiting en HDMI in de tablet bij de ipad heb je een adapter nodig
- Degelijk.
je krijgt wat je er voor uitgeeft
- Goed beeldscherm.
Ipad 3 heeft de beste kleuren maar ipad infinity heeft weer een hogere helderheid en contrast dus beter voor buiten, is maar net wat je wilt.