Gisteren een Ronde van Vlaanderen gereden, met drie stops in Turnhout, Haacht en St. Niklaas. opgehaald een lens calibratie systeem, grijswaarden kaarten, cactus-4 triggerset, 2 flitsers Metz 58 AF-1 en Metz 48 AF-1.
Zekers als ik deze ook nog verkoop:http://verzamelen.marktplaats.nl/automaten-gokkasten-en-fruitautomaten/402488690-slotmachine-pace-comet.html
DA* 55, geen bon en waarschijnlijk niet in NL gekocht dus laten gaan (was gereserveerd voor me).
Mijn laatste verkoop dan: de K-7 is de deur uit.
Nou Ron, daar heb je ook niet lang mee hoeven leuren dan..... (prijs was ook netjes trouwens)en nu de opbrengst in de pot voor de 645D neem ik aan???....hij is in de 'aanbieding' bij fotoprisma voor maar € 10.999,- :yahoo: :yahoo:Henk
"De digitale fotografiebijbel" van Michael Freeman.
Yup, alles op slechts één enkele DVD-R.
En dat op één DVD-R ?
een enveloppe uit Nederland afkomstig met als inhoud een DVD-R: Adobe Photoshop Elements 9 & Lightroom 3.2 :yahoo:
ik dacht toch echt dat je daar een extra batterij voor moest hebben
Hoi,ik heb voor mijn buurvrouw, die ook lid van onze fotoclub is, een gebruikte K20D gekocht....althans ik heb er haar mee geholpen, ze heeft hem gewoon zelf betaald... Maar er zat een originele Pentax batterijgrip bij en die heb ik weer van haar overgenomen.....dus nu kom ik zomaar niet meer zonder stroom te zitten!Henk