Het is toch wel een bijzonder speciaal moment. In een etmaal zoveel nieuwe mijlpalen halen en grenzen oversteken is toch wel bijzonder spannend en leuk. Ik heb ook het gevoel dat ik er nu met een K-5 ook echt klaar voor ben. Nog maar enkele uurtjes wat mee gespeeld, maar wat is dat een fenomenale camera. Die maakt van mijn K-7 een instappertje, terwijl ik daar toch ook heel wat moois heb kunnen maken.
Bij deze de allereerste foto gemaakt met mijn nieuwe K-5, accu erin en DA40mm erop en een portret van die aardige meneer van FotoLooman in Purmerend die het voor ons allemaal mogelijk heeft gemaakt om voor een scherpe prijs in te kunnen stappen. (Thanks voor Ruud is zeker ook op zijn plaats).

Van een PEF in de camera omgezet naar Jpeg.
Nog wat besluiten zijn er gevallen. Zo blijf ik bij plan A en hou ik de K-7 als tweede body. Daarvoor heb ik dan weer een ander speeltje aangeschaft, waar ik zeker wel een goed gebruik in zie voor de toekomst. Voornamelijk in combinatie met de filmfunctie, maar ook het even bekijken van wat foto's is zeker een stuk aangenamer.

Gekocht bij
www.beetronics.nl werkt op een accu, maar ook stroomnetadapter en kabel op de auto-aansteker.
Nu eens het boekje gaan lezen en de K-5 eigen maken.