Oefenmateriaal uit de tijd van tussen de 2 wereloorlogen, vooral gebruikt in Japan (vandaar die leestekens) om die Jappannertjes vingervlugheid te geven waardoor zij later in staat bleken om hele kleine schroefjes en moertjes en palletjes en tandwieltjes en nog veel meer met elkaar te verbinden waaruit uiteindeijk heel veel mooie apparaten mee gemaakt werden (voornamelijk ná WOII), zoals daar zijn bijvoorbeeld Sony, Toyota, Seiko en vooral Pentax (maar die was er ook al voor WOII en toen nog Asahi geheten, later Asahi Pentax), waarvan ik enkele voorbeelden in huis heb overigens, en die heden ten dagen nog steeds gebruikt worden in een iets nieuwere variant en voornamelijk nu in China, een land eveneens gelegen in Azië waar ze ook kleine handjes hebben en dus heel goed electronendingen aan elkaar kunnen maken, want schroefjes, moertjes, palletjes en tandwieltes zie je heden ten dagen steeds minder, wat mij overigens weleens pijn doet als je al dat moois bekijkt wat er uit het verleden bewaard gebleven is.
Zo, in één zin vast wel een goed ingrediënt gegeven. Het wordt al donker maar ik ga nog gauw even de nieuwe opdracht maken!
Poeh hé, hij was wel moeilijk!!