Auteur Topic: pan op het gasfornuis  (gelezen 2448 keer)

Buksbeest

• Gast
Re:pan op het gasfornuis
« Reactie #9 Gepost op: 2 juli 2010, 13:58:14 »
Water?

En zat er nog iets in dat water?  ;)

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #9 Gepost op: 2 juli 2010, 13:58:14 »

jjw

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 2 juli 2010, 13:26:18 »
Goed, de foto is wel beoordeeld... Wat was je aan het koken?  ;)

Water?

Offline J@@P

• Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • Geslacht: Man
  • Kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit
« Reactie #7 Gepost op: 1 juli 2010, 21:23:13 »
Leuke foto door z'n symmetrie in de pan, alleen daarom een beetje jammer dat 'ie net niet helemaal recht op het vuur staat.
Goed gedaan qua belichting.

Groeten,
J@@P
Sony RX10iv (Voormalig Pentax K10/K7/K5/K3ii Canon 7d eigenaar)

Buksbeest

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 30 juni 2010, 17:04:58 »
Goed, de foto is wel beoordeeld... Wat was je aan het koken?  ;)

jjw

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 30 juni 2010, 16:57:14 »
Hij is best mooi. Foto's uit de eerste periode zijn sowieso altijd wel bijzonder, omdat je ook terugkijkt in je eigen geschiedenis en kennis. Van stockfoto's heb ik niet veel verstand, maar ik vermoed dat deze er kwalitatief niet aan voldoet. Oud bekrasd pannetje, dat wordt toch wat moeilijker denk ik.

Haha, nee deze voldoet kwalitatief zeker niet. Het was meer de opstelling die me aan een stockfoto deed denken. Alleen het object, strakke achtergrond.

RonHendriks

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 30 juni 2010, 16:38:59 »
Hij is best mooi. Foto's uit de eerste periode zijn sowieso altijd wel bijzonder, omdat je ook terugkijkt in je eigen geschiedenis en kennis. Van stockfoto's heb ik niet veel verstand, maar ik vermoed dat deze er kwalitatief niet aan voldoet. Oud bekrasd pannetje, dat wordt toch wat moeilijker denk ik.

jjw

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 29 juni 2010, 21:09:58 »
Als dit inderdaad één van je eerste foto's is, kan ik niet anders zeggen dan: "Petje af". Mooi, evenwichtig beeld. Maar als ik toch even mag mieren-dingesen: jammer dat de vlam niet precies midden onder de pan staat  :D

Je bent trouwens flink bezig: veel foto's geplaatst vandaag in de diverse rubrieken. Prima!

Jan.

Dankje :)
Ja ik ben helemaal klaar met de studie voor dit collegejaar dus had tijd om wat dingetjes uit te zoeken en up te loaden. Volgende week wordt het 6 weken stil want dan ben ik door de V.S. aan het reizen, waarna ik ongetwijfeld met mooie foto's terug kom!

gnodde

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 29 juni 2010, 12:50:02 »
Als dit inderdaad één van je eerste foto's is, kan ik niet anders zeggen dan: "Petje af". Mooi, evenwichtig beeld. Maar als ik toch even mag mieren-dingesen: jammer dat de vlam niet precies midden onder de pan staat  :D

Je bent trouwens flink bezig: veel foto's geplaatst vandaag in de diverse rubrieken. Prima!

Jan.

jjw

• Gast
pan op het gasfornuis
« Reactie #1 Gepost op: 29 juni 2010, 10:59:05 »
Een van de eerste foto's die ik gemaakt heb, ongeveer een jaar geleden. Kwam 'm tegen en vond het toch wel leuk om hem hier te posten
Foto is wat nabewerkt, de achtergrond was zwart graniet, dit heb ik helemaal zwart gemaakt.

Stockfoto?