Leuk initiatief......ik neem aan dat het iets van een foto-ketting moet worden, zodat elke volgende foto een relatie heeft met de vorige ?
Dank je, leuk dat jullie al meedoen. Ik hoop dat iedereen meedoet en we zo een mooie fotostapel maken (van misschien wel meer dan 1000 foto's :drinks: ) De foto's hoeven overigens niet per se op elkaar aan te sluiten. Dat is wel leuk denk ik, maar als je thuis iets zit te bedenken en uit te werken, kom je terug en is het draadje een andere kant op gegaan. Het is een plek voor leuke, creatieve, alledaagse, dingen die je bezighouden, situaties waar je tegen aanloopt plek voor mooie leuke foto's die niet per se in een apart plekje passen.
Mooie lucht heb je en de duoboom is ook mooi. Ben benieuwd naar de serie die het wordt.
Mijn volgende foto, toch een duo :clap2: heb ik 10 jaar geleden gekocht toen ik in dit huis kwam wonen. Contract voor de huur getekend en ja dan moet je iets kopen om dat mee te vieren en ter decoratie je huis vult. Even gewassen onder de kraan en in mijn studio gezet met zwarte achtergrond, flits van rechts, macroflits op de camera, 40mm pancake met een tussenring.