Ik baal namelijk als een stekker van dit topic!! Gestart door Elvira, die overigens verder weinig meer aan dit topic bijdraagt, begint het topic over aardig en niet aardig, waarschijnlijk over opmerkingen in de fotohoek. Alle impliciete beschuldigingen, want dat zijn het, blijven vaag. Voorbeelden waar ik om vroeg, worden niet gegeven.
Nogmaals, ik vind dit topic een belediging voor ieder die serieus commentaar op foto's probeert te geven.
Mharda nou ik begin ik ook behoorlijk te balen.
Waarom ik weinig aan dit topic bijdraag, daar hoef ik geen uitleg voor te geven. Maar ik zou zeggen lees eens goed, ik reageerde niet op opmerkingen in de fotohoek. Je vroeg om voorbeelden,waarom ik die niet geef? Dat doe ik niet want als ik voorbeelden ga aandragen dan ga ik pas mensen beschuldigen. En dan krijg je weer zo'n topic als dit erbij.
Ik baal er nou al van dat ik mijn mond heb open gedaan.
Wat San probeerde te zeggen dat bedoelde ik ook:
Ik denk dat niet iedereen met dat doel een foto op het forum plaatst. Uiteraard wel om te leren ... maar als diegene wel zwaar wordt beoordeeld met het criteria die past bij een gevorderde fotograaf terwijl hij/zij nog maar net begint, dan denk ik dat je zo'n persoon eerder ontmoedigd. En blijkbaar voelen een aantal dit zo ...Ik heb hier op dit topic ook al gezegd dat hier veel mensen zitten die je helpen, zelf heb je ook kritiek,commentaar,tip,hulp,opmerking, of hoe je het ook noemen mag, op mijn foto gegeven en ik heb ze ten harte genomen en ook gelijk bewerkt en veranderd MIJN DANK HIERVOOR.
Maar als jij nou gaat zeggen:
ik vind dit topic een belediging voor ieder die serieus commentaar op foto's probeert te geven. Dan begrijp je me echt niet.[/u]Bij deze mensen, als ik iemand verkeerd heb benaderd of heb beledigd excuses hiervoor, dit was niet mijn bedoeling.
Ik probeerde alleen maar te verwoorden hoe beginnelingen zich kunnen voelen, maar dat mag blijkbaar niet.
Elvira