Citaat
Heb je ook een liggende foto gemaakt van de kassa en de teek, evt. met de buffetkast op de achtergrond?
Haha, jij weet niet hoe het is om te fotograferen met een eega op sleeptouw die het al een hele gunst vond dat ik een camera mee mocht Brede lach
Nou of ik dat weet....
En omgekeerd ook, hoor...
Jaren geleden liep ik met vrouw en koters door Rotjeknor tijdens de vakantie. bijna alle fotowinkels bekeken en liep naar de etalagen van Talens. De kinderen; "Pap. niet weer een fotograaf, hè?"....
Enkele jaren later loop ik in een dorp in de omgeving van mijn toenmalige woonplaats, weer met vrouw en koters.
Ik was mijn ondernemingsplan aan het schrijven. Thuis gekomen vraag ik onder het eten: "Is jullie iets opgevallen in die ene straat?".
3 Verbaasde gezichten.... "Eh... nee, hoezo?" waarop ik ze: "Ach. nee, zomaar...".
=> Dat kan niet....er moet iets aan de hand zijn; sprak vrouwlief.
=> Dat moet een fotograaf zijn.....
=> waar zat die dan....
> Ik: geen idee, geen fotograaf gezien....

=> Dat kan niet, dat vraag jij niet zomaar.... hier klopt iets niet...
=> Opsomming door vrouwlief: Eerst de bank, dan een schoenenzaak, dan een bakkerij en dan een supermarkt.
De fotograaf was over het hoofd gezien... door 3 mensen, die mij door en door kennen en op vakantie zeiden: Pap, niet weer een fotograaf, hè?
Daarom heb ik in dat dorp de wandeling heel bewust wél samen gemaakt.
En later heb ik die zaak overgenomen.
Meestal doe ik mijn fotowandelingen alleen Knipoog Ik heb nog wel wat andere foto's. Eens kijken of daar iets bij zit wat de moeite waard is om hier te posten.
Citaat
Verder: Al eens in Bourtange geweest?
Zo niet, alsnog doen. Smiley
Nee, staat nog een keer in de planning.
De eerste keer z e k e r alleen gaan...

Groeten,
Ruurd