Beste mensen,
Naar aanleiding van een eerdere, hoogoplopende discussie over non-pentaxfoto's in de Fotohoek was er besloten dat non-PENTAXfoto's niet toegestaan zijn in de Fotohoek.
Over foto's buiten de Fotohoek is eigenlijk niet over gesproken, vandaar zit er blijkbaar een hiaat in de forumregels! Tot nu toe hebben wij als Crew het principe gehanteerd : Non-PENTAXfoto= No Go! Wellicht is dit toch net iets te kort door de bocht, en naar aanleiding van de jongste discussie (
Nikon D700 quiz ), hebben we als Crew hierover uitgebreid intern overleg gehad.
Vanaf heden is het (na uitdrukkelijke toestemming van iemand van de Crew!) toegestaan een non-PENTAXfoto op het forum te plaatsen, mits dit een redelijk doel dient. (bijv. een foto gemaakt met een mobieltje van een pre-productie exemplaar van de K5 op het nieuwsboard, een foto gemaakt van een setup met een ander merk camera, e.d.)
Wat zeker niet toegestaan zal worden zijn foto's die als "show-off" (kijk eens hoeveel beter mijn 5000 euro FF camera is t.o.v. een 500 euro cropcamera), of min of meer verkapte fotohoek-foto's maar dan op een ander board.
Voor alle duidelijkheid nogmaals de spelregels:
- Foto’s in de Fotohoek: alleen PENTAX, non-PENTAX enkel via een linkje.
- Foto’s non-PENTAX in overige topics:
vooraf overleggen! Stuur een PB naar iemand van de Crew, toestemming van de Crew is vereist.
Ik hoop dat e.e.a. voor iedereen nu duidelijker is, excuses voor de hiaten in forumregels die bij sommigen voor verwarring en onbegrip hebben gezorgd.
Namens de Crew wens ik u allen alvast een GELUKKIG NIEUWJAAR toe en blijf mooie foto’s maken!
Vriendelijke groeten,
Carel