Auteur Topic: Megaproject afgerond  (gelezen 916 keer)

patrick91

• Gast
Re:Megaproject afgerond
« Reactie #9 Gepost op: 23 december 2009, 18:36:19 »
Zo Johan, aardig dingetje! Goede site, prima foto's, ik hou ook wel van duidelijkheid!
Erg leuk produkt ook trouwens..

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #9 Gepost op: 23 december 2009, 18:36:19 »

Offline andre-mz5

• Global Moderator
  • Pentaxian Guru
  • Geslacht: Man
  • Lenses are the eyes of your Pentax
« Reactie #8 Gepost op: 21 december 2009, 20:20:37 »
Dat was een flinke klus voor je Johan. Ziet er allemaal netjes uit.
Op naar de volgende  :)

grtz, Andre

plus oud en nieuw glaswerk van 16-400mm

Offline vvo

• Super Pentaxian*Ltd
  • voormalig K10D eigenaar
« Reactie #7 Gepost op: 21 december 2009, 15:47:40 »
Bedankt allemaal!!

@Acinony: zie mijn signature :)
Fuji X-H1/Fuji X-E1/GoPro/Eken Godox (FBA) :: ex K10D bezitter :: Filmic Pro/Quik :: Fashion shooter

Offline acinony

• Pentaxian
  • **
  • I don't wanna be a freak.. but I can't help myself
« Reactie #6 Gepost op: 21 december 2009, 15:31:57 »
Mijn komplimenten ! Ziet er strak uit, en hele mooie foto's.  :respect:

Heb ik trouwens ergens gemist maar wat word je volgende camera ?
Zag al een zooi de verkoop in gaan maar kon het nergens vinden... toch Nikon zeker ?

FA 80-320mm, DA 16-45mm, FA 50mm 1.4, Sigma 30mm F1.4, Sigma 105mm Macro, Sigma 18-200mm, D-BG4.

Offline Albert

• Super Pentaxian
  • Andorinha (Coimbra) Portugal
    • Albert van den Berg
« Reactie #5 Gepost op: 21 december 2009, 12:16:05 »
Ziet er netjes en strak uit.
Ik houd wel van duidelijke websites waar je meteen kunt zien waar het over gaat en gemakkelijk kunt navigeren.
Persoonlijk denk ik dat veel van die "snelle moderne" websites met allerhande gadgets snel vervelen.
Voor mij is in dit geval het doel, het promoten van het bedrijf en product, ruimschoots behaald.

Blik heeft voor mij ook iets nostalgisch als geboren Ossenaar, we hadden daar ook een grote blikfabriek, opleggers vol met lege blikken naar ons toe en wij deden er dan de beste soep van Nederland in.  ;D

Met vriendelijke groet,
Albert
Pentax Auto 110, grip, flitser AF130P, 18/24/50 mm. Close-up, UV en Skylight filters

Offline vvo

• Super Pentaxian*Ltd
« Reactie #4 Gepost op: 20 december 2009, 19:18:33 »
@Willem: we gebruiken hier een open source CMS systeem voor. Na oplevering kan de klant, op eenvoudige wijze, zelf de website bijhouden.

@Ron: er is heel veel te doen rondom blik. De meeste foto's zijn behoorlijk gecropt. Dit omdat veel blikken erg klein van formaat waren.
De kunst was om alle blikken ongeveer even groot te laten lijken. Hier heeft veel photoshop werk in gezeten.

De blikken zijn zonder uitzondering gefotografeerd via een lichttent. Links en rechts heb ik een daglichtlamp van 85W neergezet.

Johan.
Fuji X-H1/Fuji X-E1/GoPro/Eken Godox (FBA) :: ex K10D bezitter :: Filmic Pro/Quik :: Fashion shooter

RonHendriks

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 20 december 2009, 17:10:54 »
Dat is een knap stukje werk denk ik. Wel grappig, er staan maar weinig mensen stil bij het feit dat er rond om zo'n blik ook weer een hoop werk te doen is, maar ja dat is het lot van veel gebruiksgoederen.

Offline wzylstra

• Pentaxian
  • **
  • Fotografie is kijken door een kader.
« Reactie #2 Gepost op: 20 december 2009, 16:36:27 »
Dit moet een hele klus zijn geweest Johan. Hier ben je wel een tijdje mee zoet geweest. Het resultaat mag er dan ook zijn voor zover ik het kan bezien. ik vind het zo wie zo niet simpel om een beetje formaat website neer te zetten. Ik heb mijn eigen website met Frontpage gemaakt en dat bleek achteraf niet de beste keus te zijn, maar ik doe het er voorlopig wel mee.

Nu de klus geklaard is, val je toch hopelijk niet in een gat, maar kun je zo weer met een nieuwe klus beginnen?

Succes, Willem
Pentax K10D; Pentax ist* DS;DA18-55mm/3.5-5.6 ALII | Pentax 50mm/1.7 | Sigma 28-200mm/3.5-5.6 | Sigma APO 50-500mm/4.0-5.6

Offline vvo

• Super Pentaxian*Ltd
Megaproject afgerond
« Reactie #1 Gepost op: 20 december 2009, 15:50:09 »
Vandaag een megaproject afgerond! Tevens de laatste produktfoto's met de K10D.
Een hele klus om zowel de foto's danwel de website nieuw leven in te blazen.

De klussen:
* 'private label' gedeelte gefotografeerd. Plus minus 200 blikken. Incl. photoshop werk.
* website gebouwd (meertalig)
* nieuwbouw fotografisch vastgelegd (megavergrotingen hangen inmiddels in het nieuwe pand). Bijna 600 foto's gemaakt.

Hier de site: http://www.theboxnl.com
Hier de private label sectie: http://www.theboxnl.com/tinpackaging/index.php?private_label_nl_
Hier een selectie van nieuwbouw foto's: http://www.theboxnl.com/tinpackaging/index.php?nieuw-hoofdkantoor-the-box-bv

Ben blij dat de klus geklaard is.

Gebruikte gear: K10d, Sigma 10-20, Tamron 28-75 (produkten) en Sigma 28-200.

Johan.