Zoals ik het begrijp kunnen de geregistreerden stemmen op je foto. Dit houd in goedkeuren of afkeuren.
Als er een bepaald percentage berijkt is voor afkeuring gaat ie automatich de afkeuring in. Oftewel afgewezen.
Dit gebeurt meestal binnen een paar dagen.
Maar zodra mensen voornamelijk een goedkeuring geven, kan dit wel eens tussen de 3 en de 5 weken duren voordat er iemand van de PPG zijn licht erover laat schijnen. Deze hele tijd blijft de foto dus ter goed of afkeuring aangeboden worden aan de stemmers (iedereen kan maar 1 x zijn stem uitbrengen)
Je mag ervan uitgaan dat als je foto enige weken op review blijft staan dat vrijwel iedereen een goedkeuring eraan geeft.
De teleurstelling is dan ook groot ( Â
) als de foto alsnog wordt afgewezen.
De laatste tijd is er veel gemorrel onder de mensen die foto's insturen. Het niveau is niet constant. Er worden foto's goedgekeurd die, als het de bedoeling is om een hoog niveau pentax foto album te maken, daar zeker niet aan vldoen. En foto's die er volgens velen wel toe doen worden geweigerd.
mvgr Walter
Ik denk dat er altijd discussie ("gemorrel") zal zijn bij dit soort processen. Iedere museumdirecteur krijgt kritiek, iedere jury bij een zangwedstrijd enz.. Meestal selecteert het zichzelf wel uit: als mensen vinden dat het niveau niet goed is cq de beoordeling niet eerlijk doen ze niet meer mee. De besten verlaten het schip het eerst, het niveau daalt verder, weer meer mensen weg ect.. En zo verliest een site zijn bestaansrecht.
Op het moment dat men er van uitgaat dat het "redelijk" eerlijk is (en zo ervaren wordt), kan je hoogstens over "incidenten" spreken, waarbij een meningsverschil altijd mogelijk is.
Ik heb ook op fora gelezen dat mensen die, naar het mij leek, toch behoorlijke fotowedstrijden hadden gewonnen, diezelfde foto niet geaccepteerd kregen op PPG...
Maar als ik grosso modo eens door de foto's blader, vind ik ze over het algemeen toch wel erg mooi / apart.
Ik vind het ook altijd leuk om diegene die afgeven op de kitlens eens te laten bladeren met lensselectie :-)
NG vind ik helemaal top! Het blad staat vol met foto's om van te smullen, en ook hun fotogidsen zijn erg goed.
Kortom, mijn petje voor u af... [smiley=tekst-toppie.gif]