Auteur Topic: Inlogproblemen Safari (Windowsversie)  (gelezen 1247 keer)

Gertjan

• Gast
Re: Inlogproblemen Safari (Windowsversie)
« Reactie #5 Gepost op: 23 maart 2008, 11:58:51 »
En dat werkt nog net een tikkie prettiger inderdaad, zo zie ik weer in 1 oogopslag waar er iets nieuws is gepost. Bedankt!

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #5 Gepost op: 23 maart 2008, 11:58:51 »

edwindev

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 23 maart 2008, 10:30:58 »
Hetzelfde heb ik een tijdje geleden ook gehad met Firefox. Ik kwam als gast binnen en door op een topic te klikken was ik ingelogd. Dit kwam toen doordat mijn bladwijzer/favoriet naar een verkeerde pagina verwees. Door mijn bladwijzer aan te passen naar http://pentaxforum.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl was het probleem opgelost. Misschien dat dit ook de oplossing is in Safari.

Gertjan

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 23 maart 2008, 10:15:51 »
Super, dat werkt dus exact hetzelfde bij mij. Ik kom als gast op het forum, maar zodra ik een topic of subtopic aanklik ben ik ineens ingelogd. Probleem weer voorbij :)

Ruud

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 22 maart 2008, 23:54:44 »
Bij safari op de mac log ik automatisch in zodra ik een onderwerp binnen het forum kies. Totdat ik dat doe kan ik als gast kijken. Heb je je inloginstelling goed staan? Ik bedoel, als je het forum opent en je scrollt helemaal naar beneden, kan je daar rechts kiezen voor hoe lang je ingelogd wilt blijven, waarbij één mogelijkheid is: altijd. Bij mij staat de keuze daarop en dat werkt goed
« Laatst bewerkt op: 22 maart 2008, 23:59:43 door Ruud »

Gertjan

• Gast
Inlogproblemen Safari (Windowsversie)
« Reactie #1 Gepost op: 22 maart 2008, 23:23:32 »
Sinds vandaag draai ik Safari for Windows, de webbrowser van Apple die eindelijk in een goede versie beschikbaar is gesteld voor Windows machines. Echter kan ik met deze browser niet ingelogd blijven op het forum en moet ik bij elk nieuw bezoek opnieuw inloggen.

Is dit een bekend verschijnsel bij de Safari gebruikers op dit forum, al dan niet met Windows? Ik vind het namelijk behoorlijk irritant, aangezien ik nogal vaak heen en weer klik tussen de diverse fora die ik bezoek :)