Auteur Topic: Topics verwijderen  (gelezen 978 keer)

Sandra

• Gast
Re: Topics verwijderen
« Reactie #5 Gepost op: 10 februari 2009, 08:23:14 »
LOL ik vond het wel goed bedacht ;)

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #5 Gepost op: 10 februari 2009, 08:23:14 »

Rense

• Gast
Creatief!
« Reactie #4 Gepost op: 9 februari 2009, 11:30:26 »
Sandra, niet alleen uit je fotos blijkt je creativiteit!!!! :D

Sandra

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 28 januari 2009, 19:10:18 »
Yep, ik moet dus gewoon even de link naar mijn foto's in sommige oude topics niet meer laten kloppen ... hahaha grapje hoor ;)

Offline Mharda

• Honorary Member
  • Pentaxian Guru
  • Geslacht: Man
  • Magic is in the air....
    • Mharda on SmugMug
« Reactie #2 Gepost op: 28 januari 2009, 18:50:32 »
In principe verwijderen wij geen topics, dus periodieke schoning is niet aan de orde. Van de meeste topics kunnen anderen altijd nog wat leren en soms is het ook leuk om te zien hoe mensen vooruit zijn gegaan of, bij apparatuur, hoe de prijzen zijn gedaald en de mogelijkheden gestegen....

Een paar uitzonderingen op bovenstaande regel:

1) Wel worden topics in de fotohoek verwijderd waarvan de foto's niet meer zichtbaar zijn. We geven dan eerst een pm met het verzoek de link aan te passen, maar als daar niet op gereageerd wordt, verwijderen wij het hele topic. Niemand kan het dan meer volgen en het topic is dan niets meer waard..

2) Verder verwijderen wij uiteraard spam. Gebeurt maar zelden, maar als het gebeurt wordt dat zo snel mogelijk verwijderd.

3) En als laatste: topics met inhoud waarvan wij zeggen dat die niet op forum thuis horen. Denk aan beledigingen e.d. Ook zijn er door ons in het verleden een paar maal discussie topics weggehaald, omdat wij van mening waren dat deze de sfeer op het forum negatief beïnvloedde.. Ik denk trouwens dat het totaal van deze laatste categorie nog géén vijf topics sinds de oprichting bedraagt.

Voldoende antwoord? ;)
« Laatst bewerkt op: 28 januari 2009, 18:51:06 door Harry »
Mharda
It's magic, isn't it?

- On Twitter as @Mharda
- Website: www.mharda.com
- PPG: http://www.pentaxphotogallery.com/artists/harryvandenbrink

Sandra

• Gast
Topics verwijderen
« Reactie #1 Gepost op: 28 januari 2009, 14:04:57 »
Ik ben nogal een opruimerig type, als ik sommige foto's zie die ik in het begin gepost heb, van mij mogen die topics best verwijderd worden. Maar dan verwijder je ook de berichten van anderen in dat topic ...

Ruimen jullie sowieso topics op naar een aantal jaar? Ik zie dat de eerste foto's dateren van rond augustus 2007. Of bestaat het forum vanaf die periode ongeveer?