Auteur Topic: woorden worden veranderd  (gelezen 757 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

willemk10d

  • Gast
Re: woorden worden veranderd
« Reactie #5 Gepost op: 6 januari 2008, 21:00:16 »
hoi johan ,
ja ik begrijp wel waarom het gebeurd maar ik verbaasde me er over.
dacht eerst dat dit forum helderziende woorden kon voorspellen.
gezien dat wij een reu en een dame afghaan hebben .

groet willem  ;)

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: woorden worden veranderd
« Reactie #5 Gepost op: 6 januari 2008, 21:00:16 »

Offline vvo

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 2812
  • Geslacht: Man
  • voormalig K10D eigenaar
Re: woorden worden veranderd
« Reactie #4 Gepost op: 6 januari 2008, 20:55:02 »
Willem,
Ik bedoelde meer dat (op elk forum overigens) een zgn censuur lijst aanwezig is. Ik denk dat de vertalers (Engels -> Nederlands) de woordenlijst letterlijk vertaald hebben.

Ik zal dit woord eruit halen. Bij een eventuele update van het forum bestaat wel weer de kans dat het gecensureerde woord terug komt. (dat bedoel ik met out of the box).


Johan.
Fuji X-H1/Fuji X-E1/GoPro/Eken Godox (FBA) :: ex K10D bezitter :: Filmic Pro/Quik :: Fashion shooter

willemk10d

  • Gast
Re: woorden worden veranderd
« Reactie #3 Gepost op: 6 januari 2008, 20:46:53 »
Citaat
Even opgezocht: out of the box bij installatie van dit forum worden een aantal woorden idd gecensureerd. Is dus niet van de crew afkomstig.

Ciao,


Johan.
hoi johan nee ik begreep al dat het niet door de crew gebeurde, want bij voorvertoning ontstond dit al.
maar ik blijf het vreemd vinden .
groet willem

Offline vvo

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 2812
  • Geslacht: Man
  • voormalig K10D eigenaar
Re: woorden worden veranderd
« Reactie #2 Gepost op: 6 januari 2008, 20:44:06 »
Even opgezocht: out of the box bij installatie van dit forum worden een aantal woorden idd gecensureerd. Is dus niet van de crew afkomstig.

Ciao,


Johan.
Fuji X-H1/Fuji X-E1/GoPro/Eken Godox (FBA) :: ex K10D bezitter :: Filmic Pro/Quik :: Fashion shooter

willemk10d

  • Gast
woorden worden veranderd
« Reactie #1 Gepost op: 6 januari 2008, 20:34:29 »
hallo, heb net een reactie op een foto geplaatst .
in mijn reactie schrijf ik over  blonde t e e f (als ik het aan elkaar schrijf wordt het , dit wordt in de voorvertoning verander in een blonde zwangere hond.
nou kan dit zonder dat we dit weten een zwangerschap zijn die net zoals maria onbevlekt is . maar kan iemand me van de operators vertellen waar dit aan ligt
groet willem zie onderstaande

 hallo, heb net een reactie op een foto geplaatst .
in mijn reactie schrijf ik over een blonde zwangere hond, dit wordt in de voorvertoning verander in een blonde zwangere hond.
nou kan dit zonder dat we dit weten een zwangerschap zijn die net zoals maria onbevlekt is . maar kan iemand me van de operators vertellen waar dit aan ligt
groet willem
 ::) :o :o :o