Auteur Topic: Cursus Natuurfotografie  (gelezen 1720 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fransje

  • Gast
Re: Cursus Natuurfotografie
« Reactie #12 Gepost op: 26 november 2007, 12:08:11 »
Het is mijn nodeloze drang tot ordening geweest die dat aparte hokje een goed idee vond. Elk webadres had dan tevens een korte omschrijving kunnen krijgen. Maar je hebt groot gelijk, Carel, overbodig! Mvg, Fransje.  :)

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Cursus Natuurfotografie
« Reactie #12 Gepost op: 26 november 2007, 12:08:11 »

Offline Vulcan

  • Administrator
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5130
  • Geslacht: Man
Re: Cursus Natuurfotografie
« Reactie #11 Gepost op: 25 november 2007, 23:08:17 »
@Fransje: ik begrijp eigenlijk niet zo heel goed waar je op doelt. Er is toch een apart topic waar iedereen interresante sites over Pentax kan toevoegen. Oftewel, daar vind je ze allemaal bij elkaar!  :)
Gr, Carel
Pentax K3, DA18-135mm F3.5-5.6|DA55-300mm F4.0-5.8|FA28-70mm F4.0|DA35mm F2.4|DA50mm F1.8|M50mm F1.7| M28mm F3.5|Voigtlander 100mm Macro F3.5| Metz 48 AF-1

Fransje

  • Gast
Re: Cursus Natuurfotografie
« Reactie #10 Gepost op: 25 november 2007, 16:29:19 »
Onder 'Algemeen/Pentax nieuws & Reviews' reageerde ik op 17 november op 'Pentax sites'. Daarin stelde ik voor om een aparte forumcategorie te ontwerpen: een apart hokje (sorry, maar ik weet niet hoe zoiets heet) zoals 'Home', 'Help', 'Zoeken', enzovoorts, speciaal voor Pentax-gerelateerde sites. Daar is niet meer op gereageerd, maar wellicht is dit toch een aardige suggestie gezien bovenstaande discussie? :) ;)
Mvg, Fransje.

Pim

  • Gast
Re: Cursus Natuurfotografie
« Reactie #9 Gepost op: 25 november 2007, 15:17:30 »
Gezellige stamtafel???

ballone

  • Gast
Re: Cursus Natuurfotografie
« Reactie #8 Gepost op: 25 november 2007, 13:25:53 »
welnu, ik zit absoluut niet te wachten op jouw links!
Je hebt wel een hoge dunk van jezelf, dat je denkt ook voor anderen te kunnen spreken.

Verder ga ik er niet op in, ik kan ook recht voor zijn raap zijn en dat wordt het niet meer zo leuk voor je.
gr.

Modbreak: kunnen we de toon een beetje vriendelijk houden ballone?
« Laatst bewerkt op: 25 november 2007, 23:05:35 door Vulcan »

Guido_Franssens

  • Gast
Re: Cursus Natuurfotografie
« Reactie #7 Gepost op: 25 november 2007, 13:14:46 »
Je hoeft inderdaad niet wakker te liggen van wat ik denk, ik ben een beetje een recht voor de raap mens. Je kan er wel voordeel aan doen. Als ik wat uispreek dan hebben dat meestal een heleboel mensen aan gedacht maar nog niet uitgesproken.

Los daarvan is het ook niet wettelijk, Diep linken is verboden (ook al gebeurd het erg veel) maw zonder toelating mag ik alleen naar jouw domein linken en niet naar een pagina in jouw domein. Jij gaat zelfs nog een stukje verder, je maak op een forum een aankondiging voor een diepe link.

Welke ongevraagde links bedoel je?

Guido

ballone

  • Gast
Re: Cursus Natuurfotografie
« Reactie #6 Gepost op: 25 november 2007, 12:00:53 »
Mijn site gaat over natuurfotografie, daarom staat er die link in.
Met veren heb ik nix te maken!

Wat jij er van vindt, interesseert me dus niet, je plaatst ook overal ongevraagd je links.

gr.
« Laatst bewerkt op: 25 november 2007, 12:04:05 door ballone »

Guido_Franssens

  • Gast
Re: Cursus Natuurfotografie
« Reactie #5 Gepost op: 25 november 2007, 11:40:08 »
Het is een erg goede kursus, als natuurfotografie je ding is is dit de beste en goedkoopste lektuur op dat vlak.

De cursus is geschreven door Rollin Verlinde een van de oprichters van [url]Vilda[/url] en daaruit pas opgerichte Ranaphoto.

Peter waarom link je niet rechtstreeks naar de download ipv naar je site waar je dan moet gaan zoeken naar de link? Lijkt een beetje alsof je wil pronken met andermans veren.

Guido
« Laatst bewerkt op: 25 november 2007, 11:40:32 door Guido_Franssens »

miranda1710

  • Gast
Re: Cursus Natuurfotografie
« Reactie #4 Gepost op: 24 november 2007, 23:39:35 »
Heel erg leuk! Als beginneling kan ik 'm goed gebruiken! Dank je wel....

edwindev

  • Gast
Re: Cursus Natuurfotografie
« Reactie #3 Gepost op: 24 november 2007, 12:37:23 »
Kende 'm al. Leuk om door te lezen. Je kan de cursus ook rechtstreeks bij de auteur downloaden klik.

lreyns

  • Gast
Re: Cursus Natuurfotografie
« Reactie #2 Gepost op: 23 november 2007, 17:39:14 »
Ziet er leuk uit Peter.
Ik ga er even voor zitten....

Groeten, Lucien

ballone

  • Gast
Cursus Natuurfotografie
« Reactie #1 Gepost op: 23 november 2007, 14:58:24 »
Hallo iedereen!

Via mijn site/forum kan nog steeds een heel leuke Cursus Natuurfotografie worden gedownload.
De cursus is al enige jaren oud (van een Vlaamse natuurfotograaf) maar nog steeds actueel.
Je kunt er naar toe via www.fotostudiotex.nl of direct via http://fotostudiotex.yourbb.nl/



p.s. De cursus is in PDF, dus de Adobe PDF reader is wel een must


gr. Peter