Oh ik heb nu toch wel heel fijne tips gekregen, dank je wel..
Sandra heeft ook de K10D en die heeft een keer in ons menu gekeken. Daar zit het dus inderdaad niet in. RAW heb ik met Sinterklaas onszelf een boekje over gegeven Â

, daar moet ik dus eens in gaan neuzen. Of dat echt iets voor mij is, weet ik nog niet. Of ik daar het geduld voor heb en de vaardigheid om zelf dingen op te gaan krikken zeg maar.
Wat die eerste foto betreft, die is gewoon zo van de camera, niks nodig met lichter maken of zo. Hij zwom in de baan langs de kant, dan kun je er ook wel heel goed bij natuurlijk (en ik maar meerennen, Â

). Het lastige van deze foto's is, dat ik ze tussen mijn eigen races door moet maken. Je moet dus hup snel even een foto trekken en dan moet je zelf alweer bijna aan de bak. Nu was er in Trier vaak wel wat tijd tussen, maar soms moest Wim een race voor of na mij en dan konden we elkaar niet op de foto zetten

.
Ik ga eens kijken online wat voor statieven er zijn. We hebben net een niet al te zware gekocht voor weinig geld, maar ik denk dat die niet heel praktisch is. Zwaar met in- en uitschuiven en zo, dus even snel een andere positie zal er niet inzitten..