Auteur Topic: Reclame  (gelezen 4293 keer)

Offline elshout1958

• Pentaxian Guru
  • Geslacht: Man
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
Re: Reclame
« Reactie #50 Gepost op: 30 juli 2013, 21:36:17 »
Ik deed vroeger stickers over roestvlekjes, zodat de boel niet uit elkaar viel.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #50 Gepost op: 30 juli 2013, 21:36:17 »

kdj4

• Gast
« Reactie #49 Gepost op: 30 juli 2013, 16:06:33 »
Na aanleiding van de Reclame  op de auto van kdj Kees
heb ik mijn transportmiddel ook maar eens voorzien van een reclame spotje.
ziet niet gek uit vind ik zelf, of wel?? roept U maar :D :D :D

En stickertje meer of minder maakt nu ook niet meer uit  ;)
Dus het is gelukt met de bestelling.

Offline OudjesEric

• Super Pentaxian*Ltd
  • Deel en leer, elke keer
« Reactie #48 Gepost op: 25 juli 2013, 23:06:29 »
Nee hoor Eric, ik neem niemand in het ootje.
deze stickers zitten er al van af het begin erop, komen steeds meer bij.
Ik vond het zo wie zo een kale bedoening op het huidige wagen park,er zijn weinige die er nog wat op durven plakken.
vroeger zag je het veel meer,hoe dat komt weet ik niet.
Ik merk wel dat men dichter op mijn bumper kleeft, tja de mens is van nature nieuwsgierig toch?
Er zullen nog wel wat stickers bij komen :D ben wel als Pentaxliefhebber herkenbaar ;)

OK, ik twijfelde een beetje, duidelijk verhaal.
Ik vind het prima, dat aankleden aan de buitenkant, maar ik heb zelf de moeite nog niet genomen en ook weinig gevonden wat ik er op wilde plakken.
Pentax K30, Pentax 80 - 200 -- je tas wordt een stuk lichter van diefstal :-( -- Nikon D7500 met lenzen

RonHendriks

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: 25 juli 2013, 22:27:28 »
Ik vond het zo wie zo een kale bedoening op het huidige wagen park,er zijn weinige die er nog wat op durven plakken.
Ik merk wel dat men dichter op mijn bumper kleeft, tja de mens is van nature nieuwsgierig toch?
Er zullen nog wel wat stickers bij komen :D ben wel als Pentaxliefhebber herkenbaar ;)

Vroeger kreeg je nog stickers geplakt op je auto bij pretparken en dierentuinen, maar ik geloof dat dat niemand meer durft vanwege claims over schade aan de lak en zo.

Offline BertHermans

• Super Pentaxian
« Reactie #46 Gepost op: 25 juli 2013, 22:25:37 »
jammer van die pentaxian sticker, haalt het niveau van de auto naar beneden.... :-\

JohnnieS

• Gast
« Reactie #45 Gepost op: 25 juli 2013, 22:22:47 »
Nou Johnnie, ik vind wel erg aardig om te zien, maar het is een beetje rommelig, of vergis ik me nu?
Ik heb het idee dat je ons in het ootje neemt, of  heb je dit in het echt allemaal op je scheurmonster geplakt?
Hoe dan ook een mooie mix van heel veel verschillende dingen.
Snoopy, Achmed, The Saint, motorsport en wat fotodingen.... misschien kun je ons even wat toelichten over je keuzes?

Offline OudjesEric

• Super Pentaxian*Ltd
« Reactie #44 Gepost op: 25 juli 2013, 22:06:56 »
Nou Johnnie, ik vind wel erg aardig om te zien, maar het is een beetje rommelig, of vergis ik me nu?
Ik heb het idee dat je ons in het ootje neemt, of  heb je dit in het echt allemaal op je scheurmonster geplakt?
Hoe dan ook een mooie mix van heel veel verschillende dingen.
Snoopy, Achmed, The Saint, motorsport en wat fotodingen.... misschien kun je ons even wat toelichten over je keuzes?
Pentax K30, Pentax 80 - 200 -- je tas wordt een stuk lichter van diefstal :-( -- Nikon D7500 met lenzen

JohnnieS

• Gast
« Reactie #43 Gepost op: 25 juli 2013, 21:22:01 »
Na aanleiding van de Reclame  op de auto van kdj Kees
heb ik mijn transportmiddel ook maar eens voorzien van een reclame spotje.
ziet niet gek uit vind ik zelf, of wel?? roept U maar :D :D :D

Offline OudjesEric

• Super Pentaxian*Ltd
« Reactie #42 Gepost op: 12 juli 2013, 17:00:35 »
Dat vind ik leuk, dankje
Soms moet je gewoon zeggen wat je denkt en als Wim het ook nog met me eens is....
Dat maakt de wereld toch ook leuk, dat je af en toe een schouderklopje krijgt.

Offline VWim

• Senior Member
  • **
« Reactie #41 Gepost op: 12 juli 2013, 14:51:28 »
Pas maar op Kees........ met foto's maken van iemand op een pony  :evil: :evil: :evil:

Haha moest er ook al aan denken...

Met de één na laatste regel van ouwe Eric kan ik ook wel instemmen  :good:

Offline Edzo

• Pentaxian Guru
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
« Reactie #40 Gepost op: 12 juli 2013, 14:11:16 »

Zo heb ik bv gisteren foto;s gemaakt van iemand op een pony, veel van haar kennissen die ook pony rijden en op haar facebook staan zien de foto's op haar facebook, je weet het vervolg...  ;)

Pas maar op Kees........ met foto's maken van iemand op een pony  :evil: :evil: :evil:

Offline Thoran

• Super Pentaxian*Ltd
  • Mijn mooiste plaatje schiet ik morgen...
    • Mijn winkeltje online.
« Reactie #39 Gepost op: 12 juli 2013, 07:00:55 »
Ik heb de indruk dat iemand niet zo goed voorgelicht is ... of een net iets te grote broek aangedaan heeft  :angel:

Over de belettering van de auto niets dan :good: :good: :good:

Flickr: www.Thoran-pictures.nl
FB:Thoran.pictures
TW:@arnolddegans
Het is goed om te weten dat ik over een paar jaar met een smile terug zal denken aan de foutjes van vand

kdj4

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: 12 juli 2013, 02:37:21 »
Amen!

Ik ben ook wel fan van je duidelijke reclame en vind je verhaal mooi om te lezen.
Vooral veel foto's maken en nog lang genieten van de dingen, die je vast mag en kan leggen.
Dat talent heb je wel en ook al heb je geen Pentax meer, voor mij ben je wel.... een toffe peer!
Tot zover het rijmhoekje. ;)

Dat vind ik leuk, dankje

Offline OudjesEric

• Super Pentaxian*Ltd
« Reactie #37 Gepost op: 12 juli 2013, 02:02:16 »
Amen!

Ik ben ook wel fan van je duidelijke reclame en vind je verhaal mooi om te lezen.
Vooral veel foto's maken en nog lang genieten van de dingen, die je vast mag en kan leggen.
Dat talent heb je wel en ook al heb je geen Pentax meer, voor mij ben je wel.... een toffe peer!
Tot zover het rijmhoekje. ;)

kdj4

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: 12 juli 2013, 01:22:53 »
Ik wil nog wel even wat kwijt aan robbierut, al ben ik dat natuurlijk niet verplicht..

Dat je zo nu en dan wat leuk foto materiaal voorbij ziet komen op mijn facebook of hier heeft ook met de volgende te maken.

Mijn vriendin staat 100% achter mijn hobby en doet zo nu en dan ook wel een duit in het zakje, ik kan je vertellen dat als je vriendin of vrouw achter je mooie hobby staat dan helpt dat zeker bij het kopen van nieuw materiaal  ;)

Ook niet vergeten dat ik door de week gewoon 40 uur voor een baas werk, zo ook mijn vriendin.

Fotografie doe ik dus gewoon naast mijn baan, toch krijg ik af en toe de vraag en denken mensen dat ik voor mijn werk fotograaf ben, dit komt doordat mensen in mijn omgeving vaak foto's voorbij zien komen in de krant, ook facebook werkt daar goed aan mee. daarom gebruik ik facebook ook als reclame  ;)
Zo heb ik bv gisteren foto;s gemaakt van iemand op een pony, veel van haar kennissen die ook pony rijden en op haar facebook staan zien de foto's op haar facebook, je weet het vervolg...  ;)

En nog even terug komen op jou zin, dat jij mijn tarieven niet weet , nee ik ben niet duur, voorbeeld, ik heb liever 10 opdrachten voor €100 dan 1 opdracht van € 100 omdat ik buitenom het beetje geld wat ik er aan verdien fotografie een hele mooie hobby vind.
Ik ben 7 jaar gelden niet met fotografie begonnen met de gedachte hier wat geld mee te verdienen, nee dit is gewoon zo gelopen.
Ik ben begonnen met foto;s maken bij motorcross wedstrijden omdat ik zelf veel aan motorcross heb gedaan en dit nog altijd heel mooi vind.
Nu komt ik de laatste twee jaar steeds minder vaak bij motorcross omdat mijn fotografie toch steeds vaker richting portret fotografie gaat.
Ik dacht eerst dat ik alleen maar voor sport zou gaan, maar moet toegeven dat portret fotografie wel heel leuk is om te doen, het omgaan met mensen die je voor de lens krijgt is gewoon heel leuk.
Voor de krant ben ik ook regelmatig op pad voor portret foto,s het leuke is gewoon dat ieder zijn verhaal heeft, en ik graag een luisterend oor heb.

Ik maak voor twee kranten bijna wekelijks een portret genaamd de dorpeling. [zie link hieronder]

http://www.pentaxforum.nl/smf/index.php?topic=32565.msg294286#msg294286

Ik kom wel bij mensen waar ik wel een uur ben, als de foto is gemaakt dan vertellen ze nog hele verhalen over hun hobby, ik mag dat graag aanhoren en je doet toch weer wat kennis op.

Dit neem ik als voorbeeld omdat foto's die ik voor een krant maak echt niet dik worden betaald, nee als je dan ook nog eens de tijd rekent die je er voor kwijt bent kan het niet uit. maar dit doe ik gewoon omdat ik het super mooi vind om te doen, omdat fotografie een deel van mijn leven is geworden.
Geef ook toe dat alle foto's die ik maak ook niet voor niets zijn, en dat het wel helpt om wat duurder materiaal te kopen, maar het plezier van foto's maken staat altijd nog voorop.

« Laatst bewerkt op: 12 juli 2013, 01:25:55 door kdj »

kdj4

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: 12 juli 2013, 01:15:58 »
Ziet er Toppie uit Kees ;-)

zogauw ik tijd krijg zal ik de mijne ook effe laten zien :D :D

Prima  ;)

JohnnieS

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: 12 juli 2013, 01:03:39 »
Ziet er Toppie uit Kees ;-)

zogauw ik tijd krijg zal ik de mijne ook effe laten zien :D :D

RonHendriks

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: 12 juli 2013, 00:35:29 »
Helder communicerend en dat wil ook nog wel eens belangrijk zijn.

kdj4

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: 12 juli 2013, 00:23:26 »
Gebruik je überhaupt nog Pentax of ben je helemaal op Canon?

maak ik me weer schuldig aan off-topic gaan

Nee ik ben van het ene moment op het ander gelijk over gegaan op Canon, het enige wan ik nog van Pentax heb zijn veel foto's  :D

Offline Edzo

• Pentaxian Guru
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
« Reactie #31 Gepost op: 12 juli 2013, 00:20:50 »
Volgens mij is het ook een K-5 , kom ik ergens en zien de de camera op de auto zie je ze ook zo kijken  :-\ , maar als ik mijn tas open doen kijken ze zo  ???

Volgens mij staan de smileys niet juist geplaatst Kees...... :afro:

Offline VWim

• Senior Member
  • **
« Reactie #30 Gepost op: 12 juli 2013, 00:18:38 »
Gebruik je überhaupt nog Pentax of ben je helemaal op Canon?

maak ik me weer schuldig aan off-topic gaan

Offline EviZ

• Pentaxian Guru
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
« Reactie #29 Gepost op: 12 juli 2013, 00:16:19 »
Ik vind je reclame-uiting op je kar mooi en stoer, Kees!

Offline VWim

• Senior Member
  • **
« Reactie #28 Gepost op: 12 juli 2013, 00:15:48 »
Er komt een moment waarop btw ondernemer zijn niet zo erg meer is. Zeker als je afnemers voornamelijk bedrijven zijn. Op je investeringen kun je dan in ieder geval je btw verrekenen.

Maar goed, ondertussen dwalen we aardig af van het oorspronkelijke onderwerp. :)

kdj4

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: 12 juli 2013, 00:13:58 »
Ik vind hem mooi. Lekker straks en zakelijk, niet van die tierelantijntjes die alleen maar afleiden.

EDIT> Zie ik dat nu goed Kees??? Is die camera niet een Pentax K5??  :D :D :D :D

Zo dacht ik ook, niet te veel poes pas. je ziet ook vaak van die sierletters en weet ik veel, maar een beetje afgeleid van mijn website duidelijk en niet te veel poes pas.  ;)

Volgens mij is het ook een K-5 , kom ik ergens en zien de de camera op de auto zie je ze ook zo kijken  :-\ , maar als ik mijn tas open doen kijken ze zo  ???

kdj4

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: 12 juli 2013, 00:10:41 »
Kostenaftrek OK, die heb je als freelancer ook, maar geen ondernemers faciliteiten.
Sorry voor de onduidelijkheid  :D

Juist kostenaftrek, eerlijk gezegd heb ik sinds 2 jaar nadat mijn fotografie wat meer uit de hand is gelopen iemand die deze dingen voor mij regelt omdat ik hier ook niet zo in thuis ben.