Ik zal niet zeggen dat streng straffen de oplossing is, maar te veel vrijheid is het ook niet.
Vrijheid kan uitmonden in creativiteit, maar ook in rottigheid, dat hangt dan toch af van de mensen om je heen, welke kant je terecht komt.
'Slechte' vrienden gaan je niet helpen om 'goed' terecht te komen, evenals 'asociale' ouders.
Alle quotes staan er niet voor niets, we hebben allemaal onze eigen definitie van goed/slecht of (a)sociaal of zelfs dom/slim.
Een stuk respect moet je meekrijgen en zorgt er normaal gesproken voor dat je geen sigaretten jat bij AppieHeijn.
Maar, sta je niet zo sterk in je schoenen, zul je sneller stoer met een groep meedoen om geen softie te zijn.
Ik was er niet bij en heb het niet gevolgd, dus ik kan niet zeggen waardoor het uit de hand liep.
Na een paar maanden zal Job Cohen vast met een verhaal komen waar we hier de hoofdpunten wel van kunnen benoemen.
We zijn het er allemaal over eens dat het triest is, wie ook de zwarte piet krijgt en daar heb ik geen woorden voor.....