En het is ook typisch nederlands om moord en brand te schreeuwen als er ook maar enig potentieel gevaar was en de overheid heeft niets gedaan.......voor sommige lieden is het nooit goed!
Respect voor de brandweerlieden, alle andere hulpverleners en overige betrokkene die bezig zijn met deze moeilijke taak :respect: :toppie: :respect:
+1
Ruurd
Werd net nog tegengehouden, ik mocht niet van Dordt naar Puttershoek vanwege de afsluiting van de N3/A16. Via een dijkje toch nog bij de kiltunnel terechtgekomen en gelukkig weer thuis.
Gefeliciteerd. Je mag van geluk spreken. Dankzij jouw slimmigheid heb je die pummels lekker te kakkebn gezet. :cheer:
Wat een flauwekul zeg, niks gemeten en toch alles afsluiten, typisch Nederlands...
Op deze manier zeiken
typisch Nederlands...1:=> Had jij daar iets te zoeken dan?
2:=> Heb jij enige deskundigheid op het gebied van de brand?
3:=> Kon je hulp bieden of zou je daartoe in staat geweest zijn?
4: =>Waarom zou je daar weggehouden worden,
denk je?
Vooropgesteld: Ik gun het je niet..., maar misschien zou het goed zijn voor jou, als jij de omgekeerde situatie eens meemaakte en de hulpverlening niet bij jou kon komen, omdat iemand ergens liep, waar die niet mocht komen en niets te zoeken had.
Even grof hard:
Net zo'n kuddedier als vele anderen, die daar niets te zoeken heeft en de genen die daar wel MOETEN zijn voor de voeten loopt. Oh... wij Pentaxers zijn anders dan Canonikons.... behalve alr er brand is..
Hier word ik
DUS ontzettend pissig van.
Asplx