Auteur Topic: Ook nieuw en natuurlijk voorstellen  (gelezen 1480 keer)

Offline andre-mz5

• Global Moderator
  • Pentaxian Guru
  • Geslacht: Man
  • Lenses are the eyes of your Pentax
Re: Ook nieuw en natuurlijk voorstellen
« Reactie #5 Gepost op: 9 oktober 2007, 14:39:43 »
Hi Gertjan,
eerst maar eens welkom op het forum.
Voor specifieke Canon technische vragen is dit mischien niet het meest voor de hand liggende forum.
Als het om algemenere zaken gaat is iedereen hier bereid om tips of info te geven.
Vragen mbt de pentax spullen zijn hier natuurlijk op de goede plaats.

Enne wat vragen of commentaar op foto's betreft, daar zitten de meesten hier gewoon op te spinnen.  ;)
Ik ben heel nieuwsgierig naar jouw fotografische kijk, dus laat maar snel wat foto's zien.

groeten, Andre

plus oud en nieuw glaswerk van 16-400mm

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #5 Gepost op: 9 oktober 2007, 14:39:43 »

Offline hoeke39

• Senior Member
  • **
« Reactie #4 Gepost op: 7 oktober 2007, 22:36:41 »
Hoi Gerjan, welkom op dit forum
Als je altijd blijft doen, wat je altijd hebt gedaan, zal je krijgen, wat je altijd heb gekregen!                                ______________________________

lreyns

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 7 oktober 2007, 11:11:22 »
Welkom Gertjan,

Ik ben er van overtuigd dat je je snel zal thuisvoelen tussen al die Pentaxers.
Een forum om vooral veel van elkaar te kunnen leren.

Groeten, Lucien

Offline Vulcan

• Administrator
  • Pentaxian Guru
« Reactie #2 Gepost op: 6 oktober 2007, 21:15:46 »
Hallo Gertjan en welkom op dit forum!
Capelle aan den IJssel, daar komt mijn vader oorspronkelijk vandaan! Ik ken Capelle alleen van vroeger, maar dat is flink verandert in de loop van jaren (decennia!)
Ik hoop dat we je hier wat op weg kunnen helpen qua Pentax. Ik ben benieuwd naar je foto's, en het is beslist niet verboden als die foto's toevallig met een Canon gemaakt zijn!  ;)
Het is de bedoeling dat we van elkaar leren. Qua de techniek van het fotograferen maakt het in princiepe niks uit of dit nu met een Pentax, Canon, Nikon, Sony of Olympus wordt gedaan.

[size=9]edit: typo[/size]
« Laatst bewerkt op: 8 oktober 2007, 11:48:04 door Vulcan »
Pentax K3, DA18-135mm F3.5-5.6|DA55-300mm F4.0-5.8|FA28-70mm F4.0|DA35mm F2.4|DA50mm F1.8|M50mm F1.7| M28mm F3.5|Voigtlander 100mm Macro F3.5| Metz 48 AF-1

Gertjan

• Gast
Ook nieuw en natuurlijk voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 6 oktober 2007, 18:48:47 »
Hallo Allemaal,

Mijn naam is Gertjan Aalpoel ben 25 jaar en afkomstig uit het pittoreske Capelle aan den IJssel.

Zo, die beleefdheden zijn eruit, nu op naar het echte voorstelwerk  ;)

Sinds een jaar of 6 ben ik actief bezig met fotografie, eerst hobbymatig, maar na afronding van de basis- en vakopleiding aan de Fotovakschool Apeldoorn ook semi-professioneel. Ik richt me vooral op vrije fotografie, waarmee ik ooit een uitgebreide collectie foto's hoop op te bouwen en daarmee mijn kijk op de wereld kan laten zien aan anderen. Daarnaast doe ik hier en daar een portretserie (voornamelijk kinderen) om een beetje bij te verdienen.
Mijn hoofdcamera is momenteel een Canon EOS 400D met een mooi arsenaal aan objectieven, daarnaast gebruik ik sinds enige tijd een Asahi Pentax SP1000 met 3 leuke objectiefjes, en daarmee is mijn Pentaxliefde begonnen.

Zoekend naar informatie over de digitale camera's ben ik hier beland, en ik hoop hier de benodigde informatie en ervaringen te vinden met de digitale reflexcamera's van Pentax, maar bovenal ben ik benieuwd naar de zgn. pancake-objectieven (21/40/70mm).  Ik ben er nog niet uit of ik denk te gaan overstappen van merk, want beide hebben voors en tegens, maar ik denk dat dit forum me bij mijn keuze prima kan helpen.

Genoeg over mij, over naar het forum  :)