Auteur Topic: even voorstellen  (gelezen 2082 keer)

Pim

• Gast
Re: even voorstellen
« Reactie #10 Gepost op: 2 oktober 2007, 01:32:18 »
Hallo Jakkoo,

Dat foto's plaatsen gaat wel lukken,is mij als ook 58jarige gelukt.
Maar nu naar bed om morgen weer de stad af te schuimen..

Groet
Pim.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #10 Gepost op: 2 oktober 2007, 01:32:18 »

jakkoo

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 2 oktober 2007, 01:06:12 »
Hallo,

dank voor jullie spontane reacties. Juliie zien waarschijnlijk al dat ik niet elke dag op het forum zit. Ik fotografeer ook niet dagelijks, maar ben meer een gelegenheidsfotograaf. Maar als ik fotografeer, moet het wel goed gaan. Vandaar de aanschaf van een goed toestel.

VVO vroeg Hoe bevalt de Sigma 18-200

Gewoon fantastisch om zo'n bereik te hebben. Je komt er altijd, gewoon even dichterbij of verder weg draaien en klikken maar.  Een kwaliteitsoordeel geef ik niet omdat ik a. geen vergelijkingsmateriaal heb en b. niet deskundig genoeg ben. Maar ik ben zelf zeer dik tevreden met de resultaten die ik tot nu toe zie.

Verschillende leden zijn nieuwgierig naar mijn foto's.

Ik heb nog niet uitgevonden hoe ik die zichtbaar kan maken. Moet ik nog even op studeren, net als de avatar.

Groeten,
Jan.
« Laatst bewerkt op: 2 oktober 2007, 01:25:12 door jakkoo »

Offline andre-mz5

• Global Moderator
  • Pentaxian Guru
  • Geslacht: Man
  • Lenses are the eyes of your Pentax
« Reactie #8 Gepost op: 25 september 2007, 16:13:07 »
Hi Jakkoo,
ik zag dat je op het zoom forum een paar vragen had uitgezet. Een over oude lenzen en een over flitsers. In dit forum kan je op beide vragen antwoord vinden.
Zoals te verwachten in "standaard lenzen" en die over flitsers staat volgens mij in "accesoires".

Mochten er toch nog vragen zijn, dan zijn er in dit forum zoals dat heet enkele gepokte en gemazelde pentaxians die een antwoord of een tip  moeten kunnen ophoesten  ;) :D

groeten, Andre

plus oud en nieuw glaswerk van 16-400mm

lreyns

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 24 september 2007, 22:05:13 »
Hallo Jakkoo, (is dat je echte naam?)

Welkom als topschutter op "ons" forum.......

Groeten, Lucien

Offline Hen

• Super Pentaxian*Ltd
  • Zie het maar zo.
    • Hen Metsemakers fotografie
« Reactie #6 Gepost op: 24 september 2007, 15:53:00 »
Hoi Jakko,

Welkom op dit forum...benieuwd naar je foto's.

Grts
Hen
Pentax K10D - Pentax K-x Body's. SMC-DA 1:4-5.6 50-200mm; SMC-DA 1:3.5-5.6 18-55 mm; SMC-M 1.7 50 mm; Tamron SP AF 90mm F/2.8 DI Macro 1:1; Sigma 10-20; Velbon Sherpa 200R statief; Starblitz 1000 ringflitser; Sandisk III

Offline andre-mz5

• Global Moderator
  • Pentaxian Guru
  • Lenses are the eyes of your Pentax
« Reactie #5 Gepost op: 24 september 2007, 12:52:22 »
Hi Jakko.
welkom op het forum.
Schiet je met de camera ook op sport?  ;)

plus oud en nieuw glaswerk van 16-400mm

Offline Wytze

• Super Pentaxian
  • PENTAXTIC
« Reactie #4 Gepost op: 24 september 2007, 11:46:38 »
Beste Jakko,

Welkom op het forum. Laat snel de eerste (foto-) schoten   ;)  op het forum zien!! Veel plezier verder!

Wytze

Offline John

• Pentaxian
  • **
  • Het is ≠ Ik vind, vind ik.
« Reactie #3 Gepost op: 24 september 2007, 09:30:03 »
Hallo Jakkoo,

Welkom op het forum en veel lees- en kijkplezier hier toegewenst.

Groeten, John.

Offline vvo

• Super Pentaxian*Ltd
  • voormalig K10D eigenaar
« Reactie #2 Gepost op: 24 september 2007, 08:50:11 »
Hallo Jakkoo,
Welkom op dit gezellige Pentax forum.
Hoe bevalt de Sigma 18-200?  Een bijdrage zal altijd wel lukken. Post wat foto's van je of geef feedback op foto's van andere forumbezoekers.

Binnenkort starten we geheel vrijblijvend met een maandopdracht. Voor elk wat wils, geen verplichting en geen wedstrijdelement.

Johan

PS. vwb je avatar; dit plaatje moet ergens op het internet staan en daar zou je dan naar toe kunnen verwijzen. Dat moet je in je profiel doen.
Fuji X-H1/Fuji X-E1/GoPro/Eken Godox (FBA) :: ex K10D bezitter :: Filmic Pro/Quik :: Fashion shooter

jakkoo

• Gast
even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 24 september 2007, 00:49:10 »
Hallo pentaxfans.

even kennismaken. Ik noem mezelf jakkoo, ik ben inmiddels 58 jaar en van het mannelijk geslacht.
Mijn hobby's zijn (uiteraard) fotograferen, computeren, tuinieren en sportschieten. En voordat er nu iemand gaat sputteren, wij schieten alleen maar gaatjes in kartonnen kaarten, maar wel zo goed mogelijk in het midden.
In mijn jonge tijd rommelde ik wat met goedkoop spul of een geleende camera. Samen met een vriend hadden we ook een donkere kamer waar heel wat afdrukken gemaakt zijn. Met de komst van de kleurenfoto kwam hier een eind aan. Ik had er toen ook geen tijd meer voor omdat ik ging sleutelen voor een motorcoureur, waar al mijn vrije tijd in ging zitten.
Ruim tien jaar geleden kreeg ik toch weer de kriebels en en kocht ik een tweedehands Pentax MX. Prachtig toestel, maar ja steeds weer die rolletjes...
Een paar jaar geleden kocht ik bij de Aldi een 5 megapix compactcamera(tje) voor erbij. Je snapt het natuurlijk al, de Pentax kwam niet meer uit de kast. Op de lange duur wordt je echter toch ontevreden over de kwaliteit. Daarbij ging ik me steeds meer ergeren aan de trage autofocus, waar je met zo'n ding gewoon niet omheen kunt. Steeds weer de knop indrukken, wachten...... en als hij dan afgaat is het vogeltje gevlogen.
Enkele weken heb ik mezelf dus maar getrakteerd op een K100D met Sigma 18-200mm zoom. Tjonge, dan heb je de eerste dagen een hoop huiswerk. Maar de handleiding is wel erg goed en leerzaam. Wat ik er niet in kan vinden zoek ik dan in forums. Ik ben ook geregistreerd op het Zoom-forum.
Ik hoop op beide forums veel informatie te vinden en mogelijk zelf eens een bijdrage te leveren.
Groeten.

P.s. hoe plaats je een avatar? Kijk ik ergens overheen?