Auteur Topic: Passion for Soap  (gelezen 1171 keer)

TdiMarcel

• Gast
Re: Passion for Soap
« Reactie #9 Gepost op: 4 februari 2008, 14:19:23 »
Bedankt voor jullie reacties, ga er nog even aan prutsen.
« Laatst bewerkt op: 4 februari 2008, 14:19:44 door TdiMarcel »

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #9 Gepost op: 4 februari 2008, 14:19:23 »

Offline janver

• Pentaxian
  • **
  • Pentax rules!
« Reactie #8 Gepost op: 4 februari 2008, 00:18:54 »
Ik ga helemaal mee met Gertjan wat betreft foto 2. Achtergrond zou ik liever niet zien én de glimlichten vind ik wat hinderlijk. Ik vermoed dat de verlichting niet is gebeurd met gebruik van een softbox? Ik zou in elk geval indirect flitsen, eventueel via een stuk wit karton of zo.

Als je 2 zou behouden zoals ie nu is, dan zou ik van boven af iets meer croppen, zodat de bollen boven in beeld even ver zijn aangesneden als onder in beeld. Nu is er bovenaan wat meer van de ondergrond te zien dan onder in beeld.

Jan V.
Pentax K100D + DA 12-24/4 AL ED [IF] + DA 18-55/3.5-5.6 AL + DA 50-200/4-5.6 ED + FA 77/1.8 Limited + A 50/1.7 + A 28/2.8 + K 400-600/8-12 Reflex + AF-540FGZ

Gertjan

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 3 februari 2008, 19:48:25 »
Foto 1 is een goede sfeerimpressie van de winkel (tenminste, daar ga ik gemakshalve even vanuit) en het product.

Foto 2 had ik sterker gevonden met nog meer bollen, dus gewoon nog een laag erbovenop gooien, dan zie je de hinderlijke ondergrond niet meer en krijg je nog meer drukte in beeld, wat voor deze foto goed zou werken. Het licht op die foto had ook wat egaler gemogen, de glimmende plekjes op de bollen vind ik vrij hinderlijk aanwezig. Het is niet slecht, maar dit zijn puntjes die ikzelf zou veranderen.

TdiMarcel

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 3 februari 2008, 18:37:41 »
Op mijn scherm zijn de kleuren wel goed.

Atmikes

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 3 februari 2008, 11:19:52 »
De aparante chaos in de "poster" vind ik wel heel speels en leuk, maar ik mis een beetje diepte in de kleuren, of ligt dat aan mijn scherm?

Offline Wytze

• Super Pentaxian
  • Geslacht: Man
  • PENTAXTIC
« Reactie #4 Gepost op: 3 februari 2008, 11:05:47 »
Marcel,

Ben het met Willem eens. Heeft het niet te maken met de glimmende folie?? Ik vind in elk geval foto 1 meer dan fraai. De beperkte scherptediepte vind ik goed gekozen en ook de kleuren zijn erg mooi! Goed gedaan!

Wytze

TdiMarcel

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 3 februari 2008, 10:22:01 »
Van de 2e foto is het de bedoeling om er een poster van te maken.
We hebben ook een foto gemaakt met alle etiketten weggedraaid, maar de dat werd een beetje saai. Deze vond de opdrachtgever beter, dus dan doen we dat. ;) (het gaat haar natuurlijk om het merk)

Offline wllm

• Super Pentaxian
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 3 februari 2008, 10:18:20 »
Hallo Marcel, op foto 1 zien ze eruit om zo in te bijten, je gaat er waarschijnlijk wel van schuimbekken. ;D Persoonlijk zou ik de foto misschien nog iets meer croppen. Foto 2 vindt ik ondanks de nette rangschikking een beetje rommelig, misschien alle labels op de zelfde stand en eventueel op kleur sorteren, bijvoorbeeld diagonale banen. Is maar een idee hoor!

willem

TdiMarcel

• Gast
Passion for Soap
« Reactie #1 Gepost op: 3 februari 2008, 09:24:38 »
Een tweetal uit een serie voor een opdrachtje.