Voorstellen is niet wat ik het liefste doe...
Maar goed ik ben Richard Smals en momenteel 42 jaar oud, maar dit gaat veranderen denk ik  Â

. Ben nog niet zo lang met fotografie bezig, eigenlijk alleen maar dit jaar (2007). Met de aanschaf van mijn eerste DSLR werd een aanzet gegeven tot het ontstaan van een nieuwe hobby. En fotograferen is leuk, ik heb geen bepaalde stijl of techniek, en daarom doe ik maar wat Â

. Hoewel ik niet veel gefotografeerd heb in mijn leven, heb ik wel geregeld volledig kunstmatige platen gemaakt, voornamelijk in 3D pakketten. Het excuus om de natuur in te gaan en frisse lucht te snuiven, is een bonus als je graag doet fotograferen. Maar goed plaatjes spreken meer dan woorden, dus ik zal wel wat gaan plaatsen in 1 van de rubrieken.
Hopelijk kunnen we met elkaar levendig discussieren over van alles en nog wat..en ik hou van direct en eerlijk. Dus als iets niet bevalt van wat ik doe of zeg, gewoon even melden.
Hey bedankt en we spreken elkaar.
PS: Wat is dan die eerste dslr: Een pentax K10D met de volgende objectieven: DA 10-17 fisheye, DA* 16-50, DA* 50-135, Tokina 28-70 2.8, M 50 1.7, Sigma 30 1.4..en ben nog op zoek naar een macro lens.