Auteur Topic: Hoi  (gelezen 1360 keer)

Offline Saskia

• Junior Member
  • Geslacht: Vrouw
  • je bent nooit te oud om iets nieuw te leren
Re: Hoi
« Reactie #7 Gepost op: 14 september 2015, 19:20:50 »
Dank jullie wel allemaal. Zal allemaal wel goed komen. Ik hoop als beginneling toch snel een bijdrage leveren. Al zal dat vooral vragend zijn denk ik zomaar.  ;)
Digitaal: Pentax k30 met Pentax 18-135
Analoog: Pentax Super A met Pentax A 50 1:1.7, Pentax A 35-80, Tokina 28 1:2.8, Tokina SD 35-200 (met macro stand)

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #7 Gepost op: 14 september 2015, 19:20:50 »

Offline Thoran

• Super Pentaxian*Ltd
  • Geslacht: Man
  • Mijn mooiste plaatje schiet ik morgen...
    • Mijn winkeltje online.
« Reactie #6 Gepost op: 14 september 2015, 14:21:56 »
van harte welkom .. en als tip geef ik je graag mee .. maak foto's veel foto's heel veel foto's .. 

Net als auto rijden .. je leert het uiteindelijk alleen maar door het te doen!!

vragen of de behoefte aan feedback ...  zet je foto's hier neer ..  je zult meer dan de FB ohh's en Ahh's .ontvangen en daarmee zeer veel nuttige info en kennis verkrijgen!!

Flickr: www.Thoran-pictures.nl
FB:Thoran.pictures
TW:@arnolddegans
Het is goed om te weten dat ik over een paar jaar met een smile terug zal denken aan de foutjes van vand

Offline PeterN

• Super Pentaxian*Ltd
« Reactie #5 Gepost op: 14 september 2015, 12:47:34 »
Welkom op het forum Saskia. Ik denk dat je hier op het forum al behoorlijk veel info over lenzen en flitsers kunt vinden. En kun je het hier niet vinden, dan staat vragen natuurlijk vrij. Veel fotografie-plezier toegewenst.

Peter

Offline zoran

• Super Pentaxian
« Reactie #4 Gepost op: 13 september 2015, 23:23:43 »
Welkom op het forum.

Offline elshout1958

• Pentaxian Guru
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
« Reactie #3 Gepost op: 13 september 2015, 21:55:42 »
Hallo Saskia, welkom op het forum. Goed idee van je om je aan te melden op dit forum, hier kun je veel opsteken en al je vragen kwijt. Veel plezier met de hervonden hobby.

Henk

JohnnieS

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 13 september 2015, 16:20:31 »
Welkom op het Forum, Saskia
Je hebt al een leuke set om te beginnen, veel lezen en vragen hier helpen je wel op de goede weg

Offline Saskia

• Junior Member
  • Geslacht: Vrouw
  • je bent nooit te oud om iets nieuw te leren
Hoi
« Reactie #1 Gepost op: 13 september 2015, 15:24:41 »
Ik ben Saskia en ben net begonnen met digitale fotografie. Ben lang geleden wel analoog bezig geweest maar daarmee zomaar gestopt toen de filmrolletjes moeilijker te krijgen waren.
Nu wik ik de draad weer oppakken maar dan wel digitaal. Binnenkort wil ik een cursus starten om mijn toestel goed te leren kennen zodat het niet alleen huistuin en keuken plaatjes worden.
Mijn digitale camera ik een K30 met een 18-135 objectief als standaard.

Zal voorlopig nog wel geen foto's plaatsen maar me proberen in te lezen in alle mogelijkheden.  Verder hoop ik wat info te vinden over bv een flitser die ik nog moet hebben. Verder heb ik nog wel vragen over lenzen die ik wil maar dat komt wel als het zover is.

Saskia
Digitaal: Pentax k30 met Pentax 18-135
Analoog: Pentax Super A met Pentax A 50 1:1.7, Pentax A 35-80, Tokina 28 1:2.8, Tokina SD 35-200 (met macro stand)