Hallo ik ben Johan 49 jaar en kom uit Giesbeek
Ben ooit met een praktica analoog begonnen met heel veel lenzen en filters en dan hoofdzakelijk dia's maken en heb dit een jaar of 10 gedaan.
Na vele jaren niets aan fotografie te hebben gedaan heb ik toch maar wat digitaals aangeschaft en wel een Canon PowerShot S30 deze na een jaar of drie vervangen voor een CanonPowerShot S2IS die ik nog steeds wel gebruik voor huis tuin en keuken gebruik of de kids nemen hem mee als ze wat speciaals gaan doen.
Mede door een vriend (buurman) ben ik vorig jaar aangestoken met het Pentax virus en heb toen de K10D met kitlenzen gekocht wat me tot nu toe erg goed bevalt.
Doordat ik erg veel foto's maak voor de plaatselijke voetbal vereniging en daar ook de website van onderhoud gaat mijn intresse uit naar een lens met wat meer lichtsterkte.
Als laatste wil ik nog vermelden dat ik dit een fatasties forum vind waar veel te leren valt mede door de ervaren gebruikers van een Pentax en dat heb ik dus ook al gedaan, met dank aan jullie allemaal die hier hun kennis delen met anderen.
Groeten, Johan