Auteur Topic: Strand vanmiddag.  (gelezen 973 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

koor

  • Gast
Re: Strand vanmiddag.
« Reactie #5 Gepost op: 22 oktober 2007, 23:10:13 »
Dank je Lucien.
Heb zojuist een hardgekookt ei gegeten met maggi erop gesprenkeld en dat was overheerlijk!!

 :)


Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Strand vanmiddag.
« Reactie #5 Gepost op: 22 oktober 2007, 23:10:13 »

lreyns

  • Gast
Re: Strand vanmiddag.
« Reactie #4 Gepost op: 22 oktober 2007, 22:42:26 »
Citaat
Citaat
Koor,

Vooral foto 1 en 2 vind ik erg fraai. 1 vanwege het tafereeltje (pas op, Lucien komt vast langs om rechts wat weg te snijden) en foto 2 vanwege kleur en compositie. Erg mooi gedaan hoor!


Wytze

Lucien lust ik rauw Wytze  ;D, overigens bedankt voor je reactie!!!

1 heb ik al rechts wat weggesneden voor deze plaatsing en toen verdween het wijdse.....
En dat vind ik zonde, want dan had dit jongetje net zo goed voor een vijvertje of een schilderijtje kunnen lopen.
Nee, dat ging echt niet. het deed echt afbreuk aan het gehele gebeuren.
Dus vandaar mijn weloverwogen keuze om het zo te doen.
Is ook leuk voor de ouders. Dan hebben ze een formaat waar ze een vergroting van kunnen laten maken. (originele gecropte formaat dan)
Ik geef ze een visitekaartje met mijn gegevens erop, kunnen ze mij mailen en dan krijgen ze de foto via email!
Zo weet men dat ik het goed meen.
Er zijn teugenswoordig zo veel enge mensen..... dus daarom.
 :)


Haaa.............. :) :)

Eindelijk weer eens iemand die me "om op te vreten" vindt, het is alweer een hele poos geleden dat iemand dat voor het laatst tegen me zei. :(
Maar Koor heeft gelijk Wytze, natuurlijk heb ik het even geprobeerd om mijn naam als "snijder" in ere te houden maar ik moet eerlijk bekennen dat de foto m.i. zo hoort te zijn.
Dus Koor, op dit moment dus nog geen reden om je honger te stillen!! ;)

Groeten, Lucien




koor

  • Gast
Re: Strand vanmiddag.
« Reactie #3 Gepost op: 22 oktober 2007, 22:27:16 »
Citaat
Koor,

Vooral foto 1 en 2 vind ik erg fraai. 1 vanwege het tafereeltje (pas op, Lucien komt vast langs om rechts wat weg te snijden) en foto 2 vanwege kleur en compositie. Erg mooi gedaan hoor!


Wytze

Lucien lust ik rauw Wytze  ;D, overigens bedankt voor je reactie!!!

1 heb ik al rechts wat weggesneden voor deze plaatsing en toen verdween het wijdse.....
En dat vind ik zonde, want dan had dit jongetje net zo goed voor een vijvertje of een schilderijtje kunnen lopen.
Nee, dat ging echt niet. het deed echt afbreuk aan het gehele gebeuren.
Dus vandaar mijn weloverwogen keuze om het zo te doen.
Is ook leuk voor de ouders. Dan hebben ze een formaat waar ze een vergroting van kunnen laten maken. (originele gecropte formaat dan)
Ik geef ze een visitekaartje met mijn gegevens erop, kunnen ze mij mailen en dan krijgen ze de foto via email!
Zo weet men dat ik het goed meen.
Er zijn teugenswoordig zo veel enge mensen..... dus daarom.
 :)


Offline Wytze

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1003
  • Geslacht: Man
  • PENTAXTIC
Re: Strand vanmiddag.
« Reactie #2 Gepost op: 22 oktober 2007, 21:15:14 »
Koor,

Vooral foto 1 en 2 vind ik erg fraai. 1 vanwege het tafereeltje (pas op, Lucien komt vast langs om rechts wat weg te snijden) en foto 2 vanwege kleur en compositie. Erg mooi gedaan hoor!


Wytze

koor

  • Gast
Strand vanmiddag.
« Reactie #1 Gepost op: 22 oktober 2007, 21:10:34 »
1. zo maar een jongetje dat vakantie heeft.
 



2. een karretje van Stay Okay (vroegere Jeugdherberg) met planken. foto is gepand.





3. de uitkijkpost van de strandbrigade.
« Laatst bewerkt op: 22 oktober 2007, 21:11:19 door koor »