Auteur Topic: VET  (gelezen 2259 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lreyns

  • Gast
Re: VET
« Reactie #5 Gepost op: 5 oktober 2007, 14:03:02 »
Beste Wytze,

Dank je ........ dank je wel voor al die mooie lovende volzinnen over mijn huidkloven en het compliment aan het adres van mijn pedicure. :)
Wat mijn "grijze" haren betreft, waarschijnlijk is het de lichtinval die de haartjes enigszins zilverkleuriger maakt dan ze in werkelijkheid zijn. Maar ja.... aangezien mijn haardos toch al een respectabel aantal jaartjes meegaat zou het best mogelijk kunnen zijn dat er eventueel één of meerdere en misschien wel grotere aantallen haartjes van kleur zijn veranderd. :(
En nu we toch aan het "ontboezemen" zijn, mijn Body Mass Index is berekend (Becelsite) op 23.3  [smiley=thumbsup.gif]

En wat de foto betreft, ik had er zelf ook een beetje een Escher gevoel bij. Al is zijn tekening "Hand met bol" natuurlijk veel indrukwekkender.


Een foto komt er binnenkort aan. Of het schrikken wordt weet ik nog niet... Bereid je voor Wytze!!

Groeten, Lucien



« Laatst bewerkt op: 5 oktober 2007, 14:03:41 door lreyns »

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: VET
« Reactie #5 Gepost op: 5 oktober 2007, 14:03:02 »

Offline Wytze

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1003
  • Geslacht: Man
  • PENTAXTIC
Re: VET
« Reactie #4 Gepost op: 5 oktober 2007, 09:46:33 »
Hoi Lucien,

Ik weet niet wat het met je is, maar in toenemende mate word ik steeds nadrukkelijker geconfronteerd met jouw lichaamskloven!  ;)  Je mag ook wel eens wat netter je nagel knippen! Ook kan ik niet uit deze foto beoordelen of jouw BMI of Quetelet Index in orde is, of bedoelde je dat niet met "vet"? En is het niet zo dat ik een enkel grijs haartje méér tel dan in jouw topic "portretten"?
In elk geval vind ik het een leuk plaatje. Doet me een beetje aan Escher denken. Compliment dus. Het lijkt het erop dat je fraai woont. Mis wél de fles wijn op het terras...  Dan had ik zeker nog even plaatsgenomen op die chaise longue om na te genieten van het Zeeuwse herfstzonnetje... (mits niet verduisterd door al die stoom uit de koeltorens in jouw buurt...).
Zou je eens een foto willen nemen met deze lens die me niet weer zo doet schrikken?! Ben ik wel benieuwd naar!

Groeten uit Rotjeknor!


Wytze
« Laatst bewerkt op: 5 oktober 2007, 13:06:01 door Wytze »

Pim

  • Gast
Re: VET
« Reactie #3 Gepost op: 4 oktober 2007, 22:36:11 »
Heel leuk,dat is nu het aardige van Pentax. Er kan heel wat op onze toestellen.
Moeten we vaker doen en laten zien,graag ook een foto die er mee gemaakt is.


Fotostudiotex

  • Gast
Re: VET
« Reactie #2 Gepost op: 4 oktober 2007, 21:12:31 »
Lucien,

dat is echt vet ja! lijkt me ideaal voor wijdse landschappen te fotograferen



gr. peter

lreyns

  • Gast
VET
« Reactie #1 Gepost op: 4 oktober 2007, 20:39:59 »
Aanschouw dit zeer goedkope lensje van een jaartje of derig geleden.
Toen nog een echte 12mm Fisheye. :)
Nu (digitaal) gedegradeerd tot een 18 mm. :'(

Maar staat wel "vet" op de K10.

Gr. Lucien