Auteur Topic: bereikbaarheid probs ?  (gelezen 1598 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline PeterN

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3512
  • Geslacht: Man
Re: bereikbaarheid probs ?
« Reactie #7 Gepost op: 20 maart 2017, 12:21:41 »

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: bereikbaarheid probs ?
« Reactie #7 Gepost op: 20 maart 2017, 12:21:41 »

Offline abakker

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1235
Re: bereikbaarheid probs ?
« Reactie #6 Gepost op: 20 maart 2017, 09:09:41 »
Volgens mij heeft dit niet te maken met de site maar met de snelheid van de PC en/of Wifi. Ik heb het met deze site nooit (sommige andere sites wél).
Hoi Kees, is dit een reactie op mijn opmerking of die van een ander? Zelf heb ik afgelopen jaar een nieuwe computer gekocht (Medion) die vrij snel is en hij is via een Experia Box van KPN aangesloten. Alleen op deze site heb ik problemen dat de verbinding wegvalt; daarom denk ik dat de oorzaak niet bij mijn spullen licht.

Groeten, Arno

Offline Thoran

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 4740
  • Geslacht: Man
  • Mijn mooiste plaatje schiet ik morgen...
    • Mijn winkeltje online.
Re: bereikbaarheid probs ?
« Reactie #5 Gepost op: 20 maart 2017, 07:35:50 »
Volgens mij heeft dit niet te maken met de site maar met de snelheid van de PC en/of Wifi. Ik heb het met deze site nooit (sommige andere sites wél).


Humm ....
Zou kunnen natuurlijk maar mijn pc is best krachtig te noemen .. en ik werk niet via wifi ..
Plus dat ik dit uitsluitend met dit forum ervaar .. 

Wilde het alleen maar even melden ... geen idee of er iets aan te doen zou zijn.

Flickr: www.Thoran-pictures.nl
FB:Thoran.pictures
TW:@arnolddegans
Het is goed om te weten dat ik over een paar jaar met een smile terug zal denken aan de foutjes van vand

Offline Kees SC

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 4251
  • Geslacht: Man
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
Re: bereikbaarheid probs ?
« Reactie #4 Gepost op: 20 maart 2017, 07:29:49 »
Volgens mij heeft dit niet te maken met de site maar met de snelheid van de PC en/of Wifi. Ik heb het met deze site nooit (sommige andere sites wél).

Offline abakker

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1235
Re: bereikbaarheid probs ?
« Reactie #3 Gepost op: 20 maart 2017, 00:04:18 »
Met enige regelmaat krijg ik onderstaand probleem ..   is dit bekend ?
Zelf krijg ik vrij vaak deze foutmelding:
Als het gebeurt bij het maken van een nieuw Topic, dan kan je weer opnieuw beginnen; dit is mij al meerdere keren overkomen.

Offline Alwin

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2132
  • Geslacht: Man
  • Pentax rules!
Re: bereikbaarheid probs ?
« Reactie #2 Gepost op: 19 maart 2017, 21:46:43 »
Ik krijg ook regelmatig een wit scherm mijn browser, en dan niet alleen bij de pentaxforum.nl tab, maar bij alle tabs. Bij mij  komt dat doordat ik een spel speel, waarvoor de grafische kaart meer stroom vraagt dan de voeding kan geven. Ik heb een voeding met een hoger vermogen laten inzetten en sindsdien heb ik dat probleem minder vaak.

[edit: ik begrijp na herlezing van je vraag en na het bekijken van het screenshot, dat de browserinhoud niet geheel wit is en je daardoor waarschijnlijk geen probleem hebt met de voeding. Ik laat de bovenstaande verklaring toch even staan; misschien heeft iemand er toch iets aan.]

Verder is de server waarop pentaxforum.nl draait vaak traag. Na een tig aantal seconden betekent dat voor de browser dat hij een foutmelding geeft. Maar dat speelt al langer en wist je waarschijnlijk dus al.
« Laatst bewerkt op: 19 maart 2017, 22:05:56 door Alwin »
Canon EOS 6D, EF 17-40mm f/4L USM, Canon EOS M-50, EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS, EF-M 22mm f/2.0 STM, Pentax K20D en nog wat Pentax lenzen :)

Offline Thoran

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 4740
  • Geslacht: Man
  • Mijn mooiste plaatje schiet ik morgen...
    • Mijn winkeltje online.
bereikbaarheid probs ?
« Reactie #1 Gepost op: 19 maart 2017, 20:56:52 »
Met enige regelmaat krijg ik onderstaand probleem ..   is dit bekend ?


[url=https://flic.kr/p/RRuBU6]Niet te bereiken
by Arnold De Gans, on Flickr

Flickr: www.Thoran-pictures.nl
FB:Thoran.pictures
TW:@arnolddegans
Het is goed om te weten dat ik over een paar jaar met een smile terug zal denken aan de foutjes van vand