Auteur Topic: Gespot een Baardgrasmus  (gelezen 1337 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline PeterN

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3523
  • Geslacht: Man
Re: Gespot een Baardgrasmus
« Reactie #6 Gepost op: 16 april 2016, 20:31:35 »
Alterra Wageningen was al van plan om de natuurtuin te sluiten wegens te grote drukte van de toegesnelde vogelaars...

Gelukkig is het niet zover gekomen. Ze hadden uiteindelijk een deel van de tuin met linten afgezet en er iemand bij gezet om de vogelaars te manen om vooral op de paden te blijven. In de tuin groeien namelijk oa zeldzame orchideeën.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Gespot een Baardgrasmus
« Reactie #6 Gepost op: 16 april 2016, 20:31:35 »

risseeuw

  • Gast
Re: Gespot een Baardgrasmus
« Reactie #5 Gepost op: 16 april 2016, 17:23:40 »
Alterra Wageningen was al van plan om de natuurtuin te sluiten wegens te grote drukte van de toegesnelde vogelaars, alleen mensen met Pentax materiaal mochten naar binnen!!

Groeten Ronald.

Offline PeterN

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3523
  • Geslacht: Man
Re: Gespot een Baardgrasmus
« Reactie #4 Gepost op: 16 april 2016, 11:33:25 »
Nog een andere Pentaxian ontdekt? die vogel is niet zo bijzonder maar Pentaxians wel!!! :evil:

 :lolk: Je hebt helemaal gelijk, er waren oneindig meer baardgrasmussen dan Pentaxians.

Offline VanMar

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 596
  • Geslacht: Man
Re: Gespot een Baardgrasmus
« Reactie #3 Gepost op: 16 april 2016, 00:23:20 »
Nog een andere Pentaxian ontdekt? die vogel is niet zo bijzonder maar Pentaxians wel!!! :evil:
:clap2:
Mvg,
VanMar

Het leerproces van een nieuwe camera begint met eerst en vooral de handleiding 20x te lezen en te bestuderen is mij verteld.En het klopt nog ook.

K5 | K3 |
https://www.flickr.com/photos/vanmar

Offline bernhardn

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 972
  • Geslacht: Man
  • RICOH insider!
    • B-N-N - Photography
Re: Gespot een Baardgrasmus
« Reactie #2 Gepost op: 15 april 2016, 23:08:26 »
Nog een andere Pentaxian ontdekt? die vogel is niet zo bijzonder maar Pentaxians wel!!! :evil:

Offline PeterN

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3523
  • Geslacht: Man
Gespot een Baardgrasmus
« Reactie #1 Gepost op: 15 april 2016, 22:01:25 »
Vandaag liepen er op mijn werk drommen mensen met scopes en camera's met grote lenzen langs, bleek er een (zeer zeldzame) Westerlijke Baardgrasmus in de struiken te zitten. Zelf had ik mijn camera wel bij me, maar daar zat alleen een 30mm lens op, niet echt iets om de vogel mee vast te leggen. De vogelaars waren echter een onderwerp op zich.



Groet,  Peter