Nog even paar vragen:
- Waar het beste te verzamelen. Hoe komen jullie naar Utrecht? Met de trein of met de auto?
Kunnen we aan de hand daarvan wellicht een verzamelpunt afspreken. - Hoe lang willen we "aan de slag"?
Dit in verband met de lengte van de route, zodat we niet "verdwalen" en wat gericht dingen kunnen zien.
Ik heb nu iets getekend van circa 7 km, maar dat is al bijna 2 uur lopen, zonder foto's maken en "bammetje eten".
Wellicht een tikje aan de lange kant?
Ik hoor het wel.
Hoi Edzo,
7 km is voor mij te ver, dat red ik niet (paar jaar geleden ongevalletje gehad waardoor ik wat minder soepel loop).
Maar je mag van mij gewoon je route uitzetten, als het mij te lang wordt haak ik op een moment gewoon af.
Paar uur vindt ik sowieso wel voldoende trouwens.
Ik denk dat ik ook met de trein kom...wel zo handig ipv parkeren in centrum Utrecht
Dat klinkt niet prettig. Ik ga de route inkorten, zeker in een stad als Utrecht valt er zoveel te zien / fotograferen, dat we anders niet voor het donker thuis zijn ๐.
Neem jij ook de trein van 9.23 uur? Kunnen we op station Den Bosch wellicht afspreken dan. Kunnen we in de trein al bijpraten ๐.
Zal wat van de grachten, de Domtoren en wat steegjes in de route opnemen.
Mijn ervaring in steden is, dat als je loopt te kletsen, je anders รณf hopeloos verdwaald รณf steeds hetzelfde ziet ๐คก.
Vandaar dat ik dan altijd een route op mijn navigatie zet.