Auteur Topic: Liever de Pentax FF ...  (gelezen 8208 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Alwin

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2132
  • Geslacht: Man
  • Pentax rules!
Re: Liever de Pentax FF ...
« Reactie #9 Gepost op: 6 februari 2016, 08:55:57 »
Ik dacht al dat dat je mening was.  :)
Canon EOS 6D, EF 17-40mm f/4L USM, Canon EOS M-50, EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS, EF-M 22mm f/2.0 STM, Pentax K20D en nog wat Pentax lenzen :)

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Liever de Pentax FF ...
« Reactie #9 Gepost op: 6 februari 2016, 08:55:57 »

newmikey2

  • Gast
Re: Liever de Pentax FF ...
« Reactie #8 Gepost op: 5 februari 2016, 20:32:13 »
En die optie zou zijn?
"No thanks, I'm perfectly happy with APS-C"

Offline VanMar

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 596
  • Geslacht: Man
Re: Liever de Pentax FF ...
« Reactie #7 Gepost op: 5 februari 2016, 19:56:00 »
Ja, Pentax gebruikers kan je ongeveer vergelijken met Feyenoord supporters, ontzettend trouw en een hoop die niet stoelt op enige realiteitszin.
Slechts een aantal lichtpuntjes in zoveel jaar en toch blijven houden van je ploeg.
De aankondiging van een prachtige FA* 70-200mm f2.8 zoomlens die nu alweer bijna geruisloos lijkt te zijn teruggetrokken en waar niemand het meer over heeft en weet wanneer hij nu eindelijk op de markt wordt gebracht. (gelijk met de nieuwe FF natuurlijk??????) 
De aankondiging van de FF idem dito, elke keer weer "rumors" en het "lekken" van de zogenaamde specificaties, Het Pentax fan zijn EN BLIJVEN vraagt echt veel van een mens.

En toch als ik op stap ben met mijn K5-II en Pentax objectieven ben ik "happy" dat ik voor Pentax heb gekozen.
Raaaaaar???   

Raar volkje die Pentax mensen :drinks:
Mvg,
VanMar

Het leerproces van een nieuwe camera begint met eerst en vooral de handleiding 20x te lezen en te bestuderen is mij verteld.En het klopt nog ook.

K5 | K3 |
https://www.flickr.com/photos/vanmar

risseeuw

  • Gast
Re: Liever de Pentax FF ...
« Reactie #6 Gepost op: 5 februari 2016, 16:17:28 »
Ja, Pentax gebruikers kan je ongeveer vergelijken met Feyenoord supporters, ontzettend trouw en een hoop die niet stoelt op enige realiteitszin.
Slechts een aantal lichtpuntjes in zoveel jaar en toch blijven houden van je ploeg.
De aankondiging van een prachtige FA* 70-200mm f2.8 zoomlens die nu alweer bijna geruisloos lijkt te zijn teruggetrokken en waar niemand het meer over heeft en weet wanneer hij nu eindelijk op de markt wordt gebracht. (gelijk met de nieuwe FF natuurlijk??????) 
De aankondiging van de FF idem dito, elke keer weer "rumors" en het "lekken" van de zogenaamde specificaties, Het Pentax fan zijn EN BLIJVEN vraagt echt veel van een mens.

En toch als ik op stap ben met mijn K5-II en Pentax objectieven ben ik "happy" dat ik voor Pentax heb gekozen.
Raaaaaar???   

Offline Alwin

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2132
  • Geslacht: Man
  • Pentax rules!
Re: Liever de Pentax FF ...
« Reactie #5 Gepost op: 5 februari 2016, 16:01:08 »
Mijn optie staat er niet bij...
En die optie zou zijn?
Canon EOS 6D, EF 17-40mm f/4L USM, Canon EOS M-50, EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS, EF-M 22mm f/2.0 STM, Pentax K20D en nog wat Pentax lenzen :)

newmikey2

  • Gast
Re: Liever de Pentax FF ...
« Reactie #4 Gepost op: 5 februari 2016, 13:20:16 »
Mijn optie staat er niet bij...

Offline bernhardn

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 972
  • Geslacht: Man
  • RICOH insider!
    • B-N-N - Photography
Re: Liever de Pentax FF ...
« Reactie #3 Gepost op: 5 februari 2016, 11:02:48 »
heb ook maar even gestemd  ;D

Offline joostdh

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1287
  • Geslacht: Man
  • Beetje spelen
Re: Liever de Pentax FF ...
« Reactie #2 Gepost op: 5 februari 2016, 09:51:34 »
De interesse voor de Pentax FF is er blijkbaar wel :)

Verliefd op de K-1

Offline Alwin

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2132
  • Geslacht: Man
  • Pentax rules!
Liever de Pentax FF ...
« Reactie #1 Gepost op: 4 februari 2016, 20:45:41 »
dan de Canon EOS 1D X II of de Nikon D5. Dat is althans één van de opties van een poll op DPreview.

Liever de Pentax FF by 2011*Alwin, on Flickr
Canon EOS 6D, EF 17-40mm f/4L USM, Canon EOS M-50, EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS, EF-M 22mm f/2.0 STM, Pentax K20D en nog wat Pentax lenzen :)