Auteur Topic: Pentax K20D roddels ...  (gelezen 13434 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline vvo

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 2812
  • Geslacht: Man
  • voormalig K10D eigenaar
Re: Pentax K20D roddels ...
« Reactie #62 Gepost op: 15 januari 2008, 17:36:09 »
Die Tamron 70-200/2.8 is ook voor mij een kandidaat om naar te kijken. Ook omdat mijn Tamron 28-75/2.8 zeer goed bevalt.


Johan.
Fuji X-H1/Fuji X-E1/GoPro/Eken Godox (FBA) :: ex K10D bezitter :: Filmic Pro/Quik :: Fashion shooter

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Pentax K20D roddels ...
« Reactie #62 Gepost op: 15 januari 2008, 17:36:09 »

edwindev

  • Gast
Re: Pentax K20D roddels ...
« Reactie #61 Gepost op: 15 januari 2008, 17:29:10 »
Citaat
@lock: bij de site van foto Konijn staat de nieuwe Tamron 70-200 F2.8 aangeboden voor  â‚¬ 675. Is nog niet leverbaar, maar dat is toch aanzienlijk minder dan de oude Sigma 70-200 F2.8 prijs, ca € 900.

Mischien hiervoor een nieuw draadje in zoom lenzen openen?

grtz, Andre
€ 675 is een lage prijs voor zo'n lichtsterke zoomlens. Als deze lens voor de zomer verkrijgbaar is, neem ik hem zeker mee in mijn zoektocht naar een lichtsterke telezoom...

Offline andre-mz5

  • Global Moderator
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 6055
  • Geslacht: Man
  • Lenses are the eyes of your Pentax
Re: Pentax K20D roddels ...
« Reactie #60 Gepost op: 15 januari 2008, 17:08:02 »
@toxiq : heb dat draadje op USA forum eens bekeken. Ik heb er een paar gedownload en ze worden opgeslagen als een PEF bestand. Op  twee foto's is in elk geval te zien dat er Pentax spul gebruikt wordt, maar resolutie is veel te laag om dat eens goed te onderzoeken.
Als de foto's al met een nieuwe K2xx zijn gemaakt dan kan je ze moeilijk als representatief aanduiden, zijn geen RAWs.
Toch nog maar een paar nachtjes slapen ...

grtz, Andre

plus oud en nieuw glaswerk van 16-400mm

Offline lock

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 424
  • was een k10d gebruiker..
Re: Pentax K20D roddels ...
« Reactie #59 Gepost op: 15 januari 2008, 16:26:15 »
Hoi André. I weet het het. Bij Cameraland staathij ook, voor eind december 2007 ....
Ik heb contat met Tamron De (=europa) over deze lens gehad. als je nagaat dat een direkteur van de marketing begin Januari al riep dat de lenzen (ook CaNikoSo) in het eerste kwartaal zouden komen, dat de amerikaanse importeur van Tamron de fotograaf lekker houdt met de frase 'soon', maar dat Tamron in Japan nog steeds zegt niet te weten wanneer de Pentax-mount echt komt....
Maarhet is zeker een lens om in de gate te houden alhoewel je jezelf moet afvragen hoe ze zover onder de prijs kunnen duiken van bv Sigma.

Een andere interessante lens, veel geroemd door de mensne van Canon, is de 17-50 F2.8  van Tamron. Die komt nu ook voor de Pentax, maar wanneer ?

(Is dat nog nieuws...dan laten we het staan. Wist iedereen dat al ? Dan moet het maar verschoven worden. )

Offline andre-mz5

  • Global Moderator
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 6055
  • Geslacht: Man
  • Lenses are the eyes of your Pentax
Re: Pentax K20D roddels ...
« Reactie #58 Gepost op: 15 januari 2008, 16:16:02 »
@lock: bij de site van foto Konijn staat de nieuwe Tamron 70-200 F2.8 aangeboden voor  â‚¬ 675. Is nog niet leverbaar, maar dat is toch aanzienlijk minder dan de oude Sigma 70-200 F2.8 prijs, ca € 900.

Mischien hiervoor een nieuw draadje in zoom lenzen openen?

grtz, Andre

plus oud en nieuw glaswerk van 16-400mm

Offline lock

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 424
  • was een k10d gebruiker..
Re: Pentax K20D roddels ...
« Reactie #57 Gepost op: 15 januari 2008, 00:00:06 »
Voor Piet: er is nog niks ge PB't. Ik zal morgen of zoiets een topicje aanmaken in algemene discussie over materiaal in de states halen.

Voor wat betreft de k20D, het forum daar was al niet snel, maar nu is het als 'dikke stront'...

Afijn, er zullen wel meer opduiken. En betere, want het was blijkbaar allemaal errug klein en compressed. Daar kan je toch niks aan zien. Tot morgen en goede nachtrust.
« Laatst bewerkt op: 15 januari 2008, 00:00:26 door lock »

ToXiQ

  • Gast
Re: Pentax K20D roddels ...
« Reactie #56 Gepost op: 14 januari 2008, 22:08:31 »
Opmerkelijk bericht Lock :) ff bewaren kan van pas komen :)

komt denk ik er erg snel aan. Zit niet in mijn bereik mijn vogeltjes zitten allemaal te ver :)

anders misschien ander topic starten?

Foto's die zijn gemaakt met de K20D lijken te zijn opgedoken. Niet 100% betrouwbaar maar daarom is dit ook een geruchten roddel topic toch  ;)

http://www.pentaxforums.com/forums/pentax-news-rumors/18385-images-made-k20d.html

mvgr Walter

piet66

  • Gast
Re: Pentax K20D roddels ...
« Reactie #55 Gepost op: 14 januari 2008, 22:06:55 »
???

Ik denk dat ik een PB heb gemist om deze discussie te kunnen begrijpen. Jammer.

Offline lock

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 424
  • was een k10d gebruiker..
Re: Pentax K20D roddels ...
« Reactie #54 Gepost op: 14 januari 2008, 22:03:46 »
Opmerkelijk Walter. Ik heb het zelfs via de mail laten bevestigen. Dit kwam eigenlijk door de verkoper, die beweerde 2 garantie te kunnen geven. Daarom ben ik er achteraan gegaan.

Lees maar mee:

Geachte,

Pentax biedt 1 jaar garantie op de camera's. De firma De Beukelaer, verdeler voor Pentax producten in Nederland, heeft aangekondigd hier 1 jaar extra bovenop te doen. Hierdoor heeft u recht op twee jaar waarborg vanaf de datum van aankoop. Bij een eventueel defect is het nodig de originele Pentax garantiekaart en het aankoopbewijs in te leveren.

Het garantiebewijs is internationaal geldig. U moet geen andere kaart
aanvragen. Er zijn duidelijke afspraken tussen de diverse Pentax
vertegenwoordigers om deze garantie te ondersteunen voor wat het eerste jaar betreft althans.


Voor wat betreft die 300 mm, da's een hele mooie maar ik moet echt het zoombereik afdekken met de lens. Soms moet ik vanaf 30 meter schieten, soms vliegen ze op een paar meter voorbij ( en dan is 70 mm ineens krap...). Maar meestal sta ik op 15 tot 20 meter afstand minimaal, en dan is tot 300 mm (op 35 mm) precies goed. Voor grotere afstanden krop ik wel want er zit zat resolutie in die K10d. Alleen wordt dat een stuk minder op iso 1600.

Toplenzen zijn duur. Maar een snelle lens in het bereik 70-200 op F2.8 voor canon of nikon zonder VR of Is kan ik gewoon krijgen voor rond de 1200 euro. Daar kreeg je de Pentax FA 70-200 niet voor toen die nog leverbaar was. Neem de Sigma versie. Geen HSM erop voor Pentax, toch even duur de Canon en Nikon-variant. Los van het feit dat hij niet meer leverbaar is voor Pentax (en als Tamron het gat gaat afdekken komt die ook niet meer) want anders had ik die wel gekocht.... >:(


ToXiQ

  • Gast
Re: Pentax K20D roddels ...
« Reactie #53 Gepost op: 14 januari 2008, 20:34:24 »
Ja ik zie je overal  :) de internet wereld is maar een klein wereldje  ;)

Als ik die 70-200 (of 80-200) zie meld ik me bij je.

Mocht je op zoek zijn naar een 300 F/2.8 AF APO EX nieuw met garantie (sigma) weet ik nog wel wat.

Probleem met dit soort licht sterke lenzen of het nu prime of zoom objectieven zijn is dat ze inderdaad overal erg duur zijn. Ik echter zelf het idee heb dat veel pentaxianen onder ons denken dat dit soort lenzen voor een fractie van wat de Canon en Nikons zouden moeten kosten en dat is echt niet het geval!

Wat betreft de K10D kan ik een heel eind meekomen over je ISO verhaal. Ik kijk zelf daarom uit naar (ontopic) K20D en hoop op een 5fps en goede foto's tot 800 tot 1200 ISO alhoewel 800 voldoende zou moeten zijn (voor mij).

Beukelaar gaf op mijn orginele in Nederland gekochte K10D met NL garantie bewijs geen 2 jaar garantie hoor die mocht ik erbij kopen.

tja Sneeuwitje is leuk he  ;D

Offline lock

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 424
  • was een k10d gebruiker..
Re: Pentax K20D roddels ...
« Reactie #52 Gepost op: 14 januari 2008, 20:04:15 »
Hoi Walter. Het klopt dat ik op wel meer sites rondhang. Duits, Brits, Amerikaans, Maleis...en Nederlands.
Oké, tips. Daar kan ik mij nog wat bij voorstellen. Maar een internetforum is nu ook weer niet zo transparant dat ik even iemand mijn spaargeld toevertrouw. Maar als jij een andere ervaring hebt dan wil ik dat graag horen. Kan denk ik beter PM...

Ik heb zwart op wit van de importeur een extra jaar garantie. Dat is voor mij net zoveel waard als het ene 1 jaar fabrieksgarantie. Dat ze dit geven is niet meer dan logisch, want net over de grens krijg je die sowieso. En dat weten ze bij de Beukelaer dondersgoed...

Wat ik zoek ? Zoals ik hierboven zei: snel tele in het bereik 70-200. F/2.8 dus met AF. Meer is voorlopig niet mogelijk, al was het maar omdat ik ook nog een vrouw en twee kinderen heb.... ;)
Maar in feite ook een betere iso 1600, want de k10d is daarin echt geen held. Mijn body neigt naar underexposure bij hogere iso alhoewel hij dat ook wel iets doet bij lagere iso (hooguit 1/3 stop). Bij iso 1600 moet ik minimaal een halve tot hele stop compenseren en dat smijt mij sluitertijd te ver terug. Tot nu toe gebruikte ik de 50-200 en eerlijk is eerlijk, voor effe buiten is het een geweldige lens gezien het geld ik ervoor heb betaald. Maar indoor is het volstrekt onvoldoende. Dus ik heb zo mijn eisen in dat bereik.

Walter, witte koetjes ( met vleugels !) heb ik ook nog nooit gezien.

piet66

  • Gast
Re: Pentax K20D roddels ...
« Reactie #51 Gepost op: 14 januari 2008, 18:58:24 »
Citaat
mooi verhaal geschreven laad de site niet  :'( en ben me tekst kwijt.

verkorte herhaling.

@ lock, Je loopt veelvuldig op engelse fora rond er is vast wel iemand die je verder wilt helpen (voor niets, lukte mij ook).

Mijn 500mm kwam via een tip uit de USA bij mij terecht!

Garantie NL is bij wet geregeld 1 jaar. Overige EU landen (duitsland zeker) 2 jaar en meestal iets geodkoper. Dus garantie zegt mij wel degelijk wat.

Je maakt me nieuwschierig. Hoeveel mm telelens heb je nodig?

mvgr Walter
Bij mij liep de site zoëven ook niet echt soepel.

Walter, begrijp ik het goed dat jij iemand in de USA bereid hebt gevonden om voor jou spullen te bestellen en naar jou op te sturen? En dat alles uit naastenliefde? Da's lekker handig. Kun je toch kopen, terwijl je geen familie of kennissen daar hebt wonen.

ToXiQ

  • Gast
Re: Pentax K20D roddels ...
« Reactie #50 Gepost op: 14 januari 2008, 18:51:15 »
mooi verhaal geschreven laad de site niet  :'( en ben me tekst kwijt.

verkorte herhaling.

@ lock, Je loopt veelvuldig op engelse fora rond er is vast wel iemand die je verder wilt helpen (voor niets, lukte mij ook).

Mijn 500mm kwam via een tip uit de USA bij mij terecht!

Garantie NL is bij wet geregeld 1 jaar. Overige EU landen (duitsland zeker) 2 jaar en meestal iets geodkoper. Dus garantie zegt mij wel degelijk wat.

Je maakt me nieuwschierig. Hoeveel mm telelens heb je nodig?

mvgr Walter
« Laatst bewerkt op: 14 januari 2008, 18:52:07 door ToXiQ »

Offline lock

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 424
  • was een k10d gebruiker..
Re: Pentax K20D roddels ...
« Reactie #49 Gepost op: 14 januari 2008, 16:04:49 »
Citaat

Laatst zag ik nog wel wat leuk glas op eBay staan. Leuke telelenzen met een groot diafragma (2.8). Het is wel wat oud glas. Is dat niet snel genoeg voor jou? Of stel jij andere maatstaven aan snel glas?

Zonde dat je beide hobby's niet kan combineren.  :-/

Heb ik ook gezien.  Tokina F2.8 80-200 bv. Heb je gezien wat uiteindelijk de prijs was ? Ver over de 400.... Dat vind ik veel voor een oude tweede hands die niet AF is. AF is overigens voor mij wel een belangrijk punt. Ik kon heel goed uit de voeten met de AF van Pentax, je moet er gewoon mee leren werken en dan valt het allemaal best mee. Maar zonder AF zou ik heel veel platen hebben gemist. Ik weet het nog van vroeger toen ik nog analoog werkte. De overgang van manueel naar AF was voor mij enorm effectief. Dus zeker voor mij: AF. En dan wordt de spoeling heeeel dun.

Offline lock

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 424
  • was een k10d gebruiker..
Re: Pentax K20D roddels ...
« Reactie #48 Gepost op: 14 januari 2008, 15:57:49 »
Citaat

[offtopic]
Ik koop vrijwel niets meer in Nederland en de garantie is absoluut geen probleem. Niet op lenzen en niet op de camera's. Je koopt gewoon een extended warranty erbij! Die 100 US$ rebate krijg ik als inwoner van Europa ook niet dus koopt iemand voor mij spullen. De rest laat zich raden hoe het hier komt toch!

Met de duurdere lenzen (ongeacht welk merk) kan je 1 weekend weg en de reis is gratis en je spullen zijn nog eens goedkoper ook!

Ik vind het verweer over kapot gaan ook altijd leuk. Ik koop namelijk niet iets omdat het zo vaak kapot gaat. Dat is namelijk eerder uitzondering dan regel.

Als je niet in de USA wilt kopen koop dan in Germany. Standaard 2 jaar garantie en veelal goedkoper. Geen gezeur wbt garantie aanspraken (is europees geregeld) en als iets al 100 euro goedkoper is kan je het 6 x op en neer laten sturen voordat je voordeel weg is. Je moet het in perspectief zien.

[/offtopic]


Walter, jij gaat uit van de mogelijkheid dat iemand voor jou in de States de spullen koopt. Ik heb zo iemand niet. En als die het als gift stuurt rol je misschien wel handig door de douane heen ( alhoewel dat geloof ik niet werkt). Zelf halen ? Ja, het scheelt als je een lens voor 4000 dollar koopt ipv 4000 euro..., maar zo idioot ben ik niet.

Het materiaal dat ik zoek is ook niet meer in de States of in de Oost te vinden. Het wordt gewoon niet meer gemaakt, en als het er al ligt dan worden er schofterige bedragen voor gevraagd. De laatste tweedehands FA 80-200 F/2.8 die ik kreeg aangeboden moest 3500 euro kosten, en ik kon hem ophalen in Rusland....
Vorige week een tweedehands Sigma 70-200 F/2.8 uit de States afgewezen omdat het hele zwikkie inclusief verzendkosten op 1400 euro uitkwam. Tja, hij had hem zelf een jaar geleden voor 1100 dollar gekocht...
Zelf halen levert zo ook niks op. Er is niet eens een lensprijs in te vergelijken omdat de lenzen die ik zoek in Nederland niet te koop zijn.

Ik wacht wel tot Pentax zijn positie waarmaakt als goede derde. Dan neemt het lenzenaanbod vanzelf toe (want anders blijven ze geen derde in het rijtje), en dan betaal je weer wat normale bedragen.

Duitsland is allang niet meer goedkoper. Maar toch koop ik er geregeld. Dus ik weet heus wel van de mogelijkheden daar.

Extra betalen voor extended garanties ? Ik heb hier op mijn Pentax 2 jaar en da's genoeg voor mij. Maar ik weet uit eerste hand van een grotere verkoper in het oosten van het land dat Pentax wel een hele serie 16-50 op de markt heeft gebracht terwijl ze wisten dat er 'nogal wat' lemons tussen zaten....hoezo is garantie niet belangrijk als je iets koopt ? Juist bij Pentax. Totdat ze hun zaakjes beter op orde hebben, de stuipen uit het groeiproces zijn.

« Laatst bewerkt op: 14 januari 2008, 16:06:37 door lock »

Offline AnoLife

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 523
  • Geslacht: Man
Re: Pentax K20D roddels ...
« Reactie #47 Gepost op: 14 januari 2008, 15:51:04 »
Citaat
Omdat voor Pentax geen snel teleglas beschikbaar is. Ik kan daardoor bepaalde zaken niet met de fotocamera doen. Die doe ik nu dus maar met de digitale camcorder. Ik kan er geen twee hobbies op na houden. Foto's bewerken en video monteren e.d. kost gewoon teveel tijd.
Als Pentax wel een combi met goed snel teleglas en goede high iso prestaties kan neerzetten dan kom ik mischien nog wel eens terug. Want de rest van Pentax vind ik gewoon klasse. Dat kan mogelijk dit voorjaar al maar dit keer kijk ik mijn aankopen eerst eens rustig aan.

Neemt niet weg dat de combi k10d en 17-70 een heerlijke is. Als ik de camera niet vooral voor één bepaald doel zou willen gebruiken, maar meer als allround camera of voor macro, portrait enz zaken, dan zou ik hem nooit wegdoen.


Laatst zag ik nog wel wat leuk glas op eBay staan. Leuke telelenzen met een groot diafragma (2.8). Het is wel wat oud glas. Is dat niet snel genoeg voor jou? Of stel jij andere maatstaven aan snel glas?

Zonde dat je beide hobby's niet kan combineren.  :-/

Offline lock

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 424
  • was een k10d gebruiker..
Re: Pentax K20D roddels ...
« Reactie #46 Gepost op: 14 januari 2008, 15:31:33 »
Omdat voor Pentax geen snel teleglas beschikbaar is. Ik kan daardoor bepaalde zaken niet met de fotocamera doen. Die doe ik nu dus maar met de digitale camcorder. Ik kan er geen twee hobbies op na houden. Foto's bewerken en video monteren e.d. kost gewoon teveel tijd.
Als Pentax wel een combi met goed snel teleglas en goede high iso prestaties kan neerzetten dan kom ik mischien nog wel eens terug. Want de rest van Pentax vind ik gewoon klasse. Dat kan mogelijk dit voorjaar al maar dit keer kijk ik mijn aankopen eerst eens rustig aan.

Neemt niet weg dat de combi k10d en 17-70 een heerlijke is. Als ik de camera niet vooral voor één bepaald doel zou willen gebruiken, maar meer als allround camera of voor macro, portrait enz zaken, dan zou ik hem nooit wegdoen.




ToXiQ

  • Gast
Re: Pentax K20D roddels ...
« Reactie #45 Gepost op: 14 januari 2008, 15:22:22 »
Citaat
Allemaal leuk en aardig, die prijzen in de States. Maar wie haalt hem daar ? En dan komt het ding over de grens, betaal je importheffing en btw, en je krijgt er gratis gelazer over als je iets met garantie wilt. Want dan ben je wel afhankelijk van de coulante opstelling van de beukelaer.

Btw, voor 750,- mag iemand het setje komen halen.

 

[offtopic]
Ik koop vrijwel niets meer in Nederland en de garantie is absoluut geen probleem. Niet op lenzen en niet op de camera's. Je koopt gewoon een extended warranty erbij! Die 100 US$ rebate krijg ik als inwoner van Europa ook niet dus koopt iemand voor mij spullen. De rest laat zich raden hoe het hier komt toch!

Met de duurdere lenzen (ongeacht welk merk) kan je 1 weekend weg en de reis is gratis en je spullen zijn nog eens goedkoper ook!

Ik vind het verweer over kapot gaan ook altijd leuk. Ik koop namelijk niet iets omdat het zo vaak kapot gaat. Dat is namelijk eerder uitzondering dan regel.

Als je niet in de USA wilt kopen koop dan in Germany. Standaard 2 jaar garantie en veelal goedkoper. Geen gezeur wbt garantie aanspraken (is europees geregeld) en als iets al 100 euro goedkoper is kan je het 6 x op en neer laten sturen voordat je voordeel weg is. Je moet het in perspectief zien.

[/offtopic]

Waar is de marktplaats?

Offline AnoLife

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 523
  • Geslacht: Man
Re: Pentax K20D roddels ...
« Reactie #44 Gepost op: 14 januari 2008, 14:58:16 »
Citaat
Allemaal leuk en aardig, die prijzen in de States. Maar wie haalt hem daar ? En dan komt het ding over de grens, betaal je importheffing en btw, en je krijgt er gratis gelazer over als je iets met garantie wilt. Want dan ben je wel afhankelijk van de coulante opstelling van de beukelaer.

Btw, voor 750,- mag iemand het setje komen halen.

 


Waarom wil je er vanaf? [smiley=shocked.gif]

Offline lock

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 424
  • was een k10d gebruiker..
Re: Pentax K20D roddels ...
« Reactie #43 Gepost op: 14 januari 2008, 00:18:42 »
Allemaal leuk en aardig, die prijzen in de States. Maar wie haalt hem daar ? En dan komt het ding over de grens, betaal je importheffing en btw, en je krijgt er gratis gelazer over als je iets met garantie wilt. Want dan ben je wel afhankelijk van de coulante opstelling van de beukelaer.

Btw, voor 750,- mag iemand het setje komen halen.



« Laatst bewerkt op: 14 januari 2008, 00:19:17 door lock »

ChrisNLD

  • Gast
Re: Pentax K20D roddels ...
« Reactie #42 Gepost op: 14 januari 2008, 00:11:25 »
Citaat
wie wil mijn nog gloednieuwe k10d met sigma 17-70 hebben ??
Tegen die tijd heb je die K10D al zowat versleten! Dan wordt het zeker 'weggeven'  ;)

Gr Chris

ToXiQ

  • Gast
Re: Pentax K20D roddels ...
« Reactie #41 Gepost op: 13 januari 2008, 23:06:36 »
In america doet de K10D iets van rond de 625 excl 100 US$ rebate ;) dus tel uit je winst!

Ik heb juist begrepen dat de productie K100D Super / K10D stil of nagenoeg stil ligt! America wordt nog maar mondjesmaat bijgevult dus je weet nooit wat de verrassing is. Net zoals sony 3 dagen na aankondiging de schappen vol  ;D

En het zou zeker geen 16:9 format worden
« Laatst bewerkt op: 13 januari 2008, 23:11:04 door ToXiQ »

Davej0h

  • Gast
Re: Pentax K20D roddels ...
« Reactie #40 Gepost op: 13 januari 2008, 21:43:13 »
Citaat
wie wil mijn nog gloednieuwe k10d met sigma 17-70 hebben ??

Ligt er natuurlijk aan wat je ervoor zou willen hebben ;) whaha..

Offline Wytze

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1003
  • Geslacht: Man
  • PENTAXTIC
Re: Pentax K20D roddels ...
« Reactie #39 Gepost op: 13 januari 2008, 20:31:49 »
Asahiflex!

Leuk gedaan. Ik zie dat ook Pentax zich laat verleiden tot de retromodellen!!!

 ;D

Wytze

edwindev

  • Gast
Re: Pentax K20D roddels ...
« Reactie #38 Gepost op: 13 januari 2008, 10:07:06 »
Citaat
.wie wil mijn nog gloednieuwe k10d met sigma 17-70 hebben ??
Hebben natuurlijk altijd ;-) Maar je zal wel niet bedoelen dat je hem gaat weggeven... :P