Auteur Topic: nieuw lid  (gelezen 447 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline PeterN

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3512
  • Geslacht: Man
Re: nieuw lid
« Reactie #3 Gepost op: 2 april 2021, 19:01:32 »
Welkom op het forum john tom. Zoals Henk al aangeeft, heb je al een mooie verzameling aan materiaal. Leuk om te lezen dat je zowel moderne autofocus lenzen als oudere manuele lenze gebruikt.

Groet,  Peter

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: nieuw lid
« Reactie #3 Gepost op: 2 april 2021, 19:01:32 »

Offline elshout1958

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5923
  • Geslacht: Man
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
Re: nieuw lid
« Reactie #2 Gepost op: 2 april 2021, 15:02:17 »
Hallo, welkom op het forum. Je hebt al een mooie verzameling materiaal, dus lekker met de hobby bezig zijn. Ik heb ook meerdere genres die ik leuk vind, mn Portret, urbex, interieur en architectuur, en verder alles wat ik zoal tegenkom en interessant vind.

Groet, Henk

Offline john tom

  • Newbie
  • Berichten: 7
  • Geslacht: Man
    • John Tom foto's
nieuw lid
« Reactie #1 Gepost op: 2 april 2021, 14:43:10 »
Sinds vandaag 2 april 2021 ben ik lid van dit pentaxforum. Ik ben gepensioneerd dorpsschoolmeester en ga fotograferen steeds leuker vinden. Ook het bewerken trouwens. Mijn spullen zijn een pentax KP met een 35 en 50 mm prime. Ik gebruik ook nog een 50mm en 135mm "analoge" prime die met de hand bediend moeten worden. Verder heb ik een 18-50mm zoom en een 55-300 zoom van pentax. Van sigma heb ik een 10-20mm zoom en een "analoge"zoom van 75-250mm. Van Tamron heb ik een vakantieobjectief van 18-200mm. Ik gebruik soms polaroid filters en een statief dat ik van mijn vader heb geërfd uit de 80-er jaren van de vorige eeuw. Eigenlijk vind ik nog alle fotogenres leuk om te maken, maar zie toch landschappen en flink bewerkte foto's steeds meer uit mijn computer rollen.
Ik hoop een hoop info hier  te vinden en ideeën op dit forum op te doen.