Auteur Topic: klaboem!!!  (gelezen 1712 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pim

  • Gast
Re: klaboem!!!
« Reactie #5 Gepost op: 15 oktober 2007, 22:28:58 »
Citaat
Ja, het geluid van de spiegel is irritant. Niet alleen hoorbaar voor mensen maar ook voor dieren. Geloof dat harde-spiegel-geluiden een Pentax kwaaltje is.
Als ze dat kunnen fixen....graag. Ik heb weinig klachten over de K10D, maar het geluid van de spiegel is er één van.

greetz

Inderdaad weinig klachten over de Katien,bedankt voor de aanvulling betreffende onze natuurvrienden.
Nu ik er zo over nadenk mag ie in het bos juist wel harder knallen,ben niet zo handig met dieren.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: klaboem!!!
« Reactie #5 Gepost op: 15 oktober 2007, 22:28:58 »

Offline EviZ

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 8269
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Re: klaboem!!!
« Reactie #4 Gepost op: 15 oktober 2007, 21:01:31 »
Ja, het geluid van de spiegel is irritant. Niet alleen hoorbaar voor mensen maar ook voor dieren. Geloof dat harde-spiegel-geluiden een Pentax kwaaltje is.
Als ze dat kunnen fixen....graag. Ik heb weinig klachten over de K10D, maar het geluid van de spiegel is er één van.

greetz

Pim

  • Gast
Re: klaboem!!!
« Reactie #3 Gepost op: 15 oktober 2007, 20:20:50 »
Bedankt Johan,maar het zou wel eens zo kunnen zijn dat kenners horen dat je een Pentax hebt...
Zeker in een wat stillere omgeving wordt het gehoord maar ook op straat.
Hoop dat Pentax hier aandacht aan gaat besteden.

Offline vvo

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 2812
  • Geslacht: Man
  • voormalig K10D eigenaar
Re: klaboem!!!
« Reactie #2 Gepost op: 15 oktober 2007, 16:30:16 »
Citaat
Vraagje hebben jullie ook wel eens hinder van de te harde spiegelklap van de K10/K100etc.
Het overkomt mij wel eens dat mensen het opmerken op straat/heb ik weer wat uit te leggen/of moet rennen voor m'n leven.

En zou er een oplossing voor zijn?

Pim.

Je bedoeld tijdens het nemen van een foto?
Is helaas inherent aan een (d)slr camera. Mijn Fuji maakt zo'n nepgeluid die je gelukkig ook kan uitzetten. Helaas niet op onze Pentax  :-/

Aan de andere kant ...is wel kicken ook toch? Kenners weten dan dat je een (d)slr hebt  ;)


Johan.
Fuji X-H1/Fuji X-E1/GoPro/Eken Godox (FBA) :: ex K10D bezitter :: Filmic Pro/Quik :: Fashion shooter

Pim

  • Gast
klaboem!!!
« Reactie #1 Gepost op: 15 oktober 2007, 16:14:12 »
Vraagje hebben jullie ook wel eens hinder van de te harde spiegelklap van de K10/K100etc.
Het overkomt mij wel eens dat mensen het opmerken op straat/heb ik weer wat uit te leggen/of moet rennen voor m'n leven.

En zou er een oplossing voor zijn?

Pim.