Auteur Topic: My gear  (gelezen 1985 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wimem

  • Gast
Re: My gear
« Reactie #9 Gepost op: 9 september 2007, 19:38:24 »
Vertel eens, wat is er zo bijzonder aan een Kxxx = :-*  ::)

tja, je moet er de humor maar inhouden nietwaar=

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: My gear
« Reactie #9 Gepost op: 9 september 2007, 19:38:24 »

piet66

  • Gast
Re: My gear
« Reactie #8 Gepost op: 9 september 2007, 10:58:06 »
Citaat
Piet.. er zijn zooveel mogelijkheden... om aan je adres te komen... ;) Denk dat het me wel lukt...
Ik zou bv via pb contact leggen .. misschieniets proberen te verkopen wat je niet af kan staan ;)
.. je weet ook niet waar je met je mail misschien ooit een adres formulier hebt ingevuld... tenminste dat kan jevergeten.. Het is niet tegen jou persoonlijk.. iets in het algemeen... stuk bewustzijn..


Ik heb een pentax KX twee me supers, een k1000, Hi matic 7sII,...  Kijk,, ik durf dat wel te zeggen ;)

Klopt Ruben, je hebt helemaal gelijk.

Trouwens, ik heb wel interesse in jouw Pentax KX. Waar kan ik hem komen bekijken  ;)?

Ruben

  • Gast
Re: My gear
« Reactie #7 Gepost op: 8 september 2007, 20:58:49 »
Piet.. er zijn zooveel mogelijkheden... om aan je adres te komen... ;) Denk dat het me wel lukt...
Ik zou bv via pb contact leggen .. misschieniets proberen te verkopen wat je niet af kan staan ;)
.. je weet ook niet waar je met je mail misschien ooit een adres formulier hebt ingevuld... tenminste dat kan jevergeten.. Het is niet tegen jou persoonlijk.. iets in het algemeen... stuk bewustzijn..


Ik heb een pentax KX twee me supers, een k1000, Hi matic 7sII,...  Kijk,, ik durf dat wel te zeggen ;)

piet66

  • Gast
Re: My gear
« Reactie #6 Gepost op: 8 september 2007, 19:15:13 »
@Ruben: ik snap en deel je bezorgdheid. Maar dit kan volgens mij wel, want mijn adres is niet bekend. Ook op een ander forum heb ik spullen van mij getoond en beschreven (mijn racefiets) en gelukkig hangt ie nog in de schuur. Maar ik ga dadelijk nog wel even kijken voor de zekerheid.

@Lucien: ha ha. Ik ben nu weer even thuis. Vanmiddag ben ik weg geweest, vanavond ook, morgen aan het eind van de ochtend weer en daarna nog de hele middag tot vroeg in de avond. Steeds als ik thuis ben, kijk ik even op internet (volgens mij ben ik verslaafd).

Maandagavond: ouderavond.
Dinsdagavond: hardlopen.
Woensdagavond: collecteren voor het Prinses Beatrixfonds, daarna uit eten en naar de bioscoop met mijn vrouw.
Donderdagavond: hardlopen.
Vrijdag: hele dag in Parijs.

En tussendoor? Internet en met mijn Pentax spelen.

En volgend weekend hoop ik dan eindelijk genoeg tijd te hebben.

Zo, nu weet je (bijna) alles  :).
« Laatst bewerkt op: 8 september 2007, 19:17:33 door piet66 »

lreyns

  • Gast
Re: My gear
« Reactie #5 Gepost op: 8 september 2007, 19:02:53 »
Piet???

Wanneer ben je niet thuis????

Groeten, Lucien



Ruben

  • Gast
Re: My gear
« Reactie #4 Gepost op: 8 september 2007, 18:43:23 »
Het is op zich wel handig om te weten wie wat gebruikt, kwestievan een goede communicatie,
maar wees toch voorzichtig met wat je allemaal op internet openbaar maakt!
Ik weet dat er mensen met verkeerde ideen rondlopen en dergelijke informatie zeer handig vinden.
Het zou niet de eerste keer zijn!

piet66

  • Gast
Re: My gear
« Reactie #3 Gepost op: 7 september 2007, 19:19:07 »
Thomas, ik heb dit weekend helaas weinig tijd om te gaan spelen. Volgende week heb ik daarvoor enkele avonden gepland. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie hier allemaal een K100D heeft.

Mijn eerste indruk is toch wel dat het voorlopig mijn vriendje gaat worden. De combinatie van camera en lens is trouwens best zwaar: het voelt zeer degelijk aan.

En nu maar wachten tot er iemand op dit forum een photomeet organiseert  :).

Thomas

  • Gast
Re: My gear
« Reactie #2 Gepost op: 7 september 2007, 19:15:37 »
piet.

van harte welcome bij de k100 eigenaren.

mij bevalt hij nog goed.
moet alleen nog mezelf wat meer op pad sturen... maar dat moet goed komen.

ik hoop dat hij jou ook bevalt

thomas

piet66

  • Gast
My gear
« Reactie #1 Gepost op: 7 september 2007, 18:59:50 »
Sinds vanmiddag 16.53 uur ben ik de trotse eigenaar van de volgende set:

- Pentax K100D;
- Sigma 17-70 1:2.8-4.5;
- Sandisk Ultra II 2GB;
- B+W UV filter;
- 4x Panasonic Alkaline batterijen  ;D.

En dat alles voor een belachelijke prijs, met dank aan Konijnenberg.

Ik heb tijden getwijfeld tussen de K10 en de K100, maar ik denk dat ik (als absolute beginner) een goede keuze heb gemaakt. En dan bedoel ik dat niet alleen vanwege de automatische standen op de K100, maar vooral vanwege de aanschafprijs: value for money. Mocht deze hobby niet aan mij besteed zijn, dan ben ik tenminste geen vermogen kwijt.

Nu op zoek naar een fotocursus(je) in de buurt.