Auteur Topic: Wel erg mooie aanbieding  (gelezen 2350 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marleen

  • Gast
Re: Wel erg mooie aanbieding
« Reactie #4 Gepost op: 16 juli 2007, 19:32:08 »
De 60-250 wil ik sowieso (jammer dat het geen 2.8 wordt, Pentax maakt alles al zo lichtgewicht), maar tot die tijd zal het of met mijn Sony H2 (432mm) uitzingen worden, of nog even een goedkoop alternatief kopen en de Tamron lijkt me een goeie optie.

Je hebt al leuke plaatjes ermee geschoten i.i.g.

Sorry, gaat helemaal niet meer over je oorspronkelijke topic.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Wel erg mooie aanbieding
« Reactie #4 Gepost op: 16 juli 2007, 19:32:08 »

Offline marcedwin

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 290
  • Geslacht: Man
  • Het is zoals het is
    • This is me
Re: Wel erg mooie aanbieding
« Reactie #3 Gepost op: 16 juli 2007, 15:24:19 »
Volgens mij worden die Pentax lenzen wel erg goed. Maar ja ze kosten dan ook wat meer.

Die 70-300 bevalt goed, maar als het echt donker wordt (zwaar bewolkt o.i.d.) dan merk je dat wel. Maar verder snel en mooie plaatjes. Volgens mij is de fotograaf;-) en wat je fotografeert belangrijker.

Wil je echt veel zoom dan is dit echt een goeie lens. Maar 250 is ook ruim voldoende heb ik gezien. Op mijn site kan je voorbeelden zien die ik geschoten heb met de 70-300. Alles van 8 juli is met die lens gemaakt.
Ik ben nog steeds op zoek ...

Marleen

  • Gast
Re: Wel erg mooie aanbieding
« Reactie #2 Gepost op: 16 juli 2007, 15:17:49 »
Dat is idd een mooie aanbieding. Zelf heb ik wel wat meer betaald voor minder, maar ik wil het risico gewoon niet nemen ivm garantie en eventuele belastingen die er nog bij kunnen komen.


En hoe kunnen ze er nu een simpele sd kaart bijdoen, er had toch minstens een ultra II bijgemoeten?  ;) :P

Hoe bevalt die Tamron 70-300 eigenlijk? Ik wil graag de Pentax 60-250, maar weet nog niet of ik zo lang kan wachten.

Offline marcedwin

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 290
  • Geslacht: Man
  • Het is zoals het is
    • This is me
Wel erg mooie aanbieding
« Reactie #1 Gepost op: 16 juli 2007, 14:59:15 »
Kwam ik tegen op eBay.

Camera, 2 lenzen, tas, koffer, 4Gb SD, etc, etc, voor 800,=.
Wel erg voordelig lijkt me. Had ik eerder moeten zien. Ik zit met mijn budget k110d ook al richting de 700,= met lenzen, tas, SD, batterijen, etc.
Ik ben nog steeds op zoek ...