Auteur Topic: [Prijsverlagingen]Hele hoop spul wegens downsizing  (gelezen 221 keer)

Online newmikey2

• Super Pentaxian
  • Raw is lekkerder!
    • Mike's Photo-Graphics
[Prijsverlagingen]Hele hoop spul wegens downsizing
« Reactie #1 Gepost op: 13 maart 2021, 11:59:59 »
Ik merk dat ik zo langzamerhand uitpuil van de mooie spullen die ik minder/zelden gebruik. Ik hoef er niet pers vanaf maar als er interesse voor is ruim ik graag op. Laar weten f je interesse hebt in een artikel, dan maak ik foto's ervan. Zal wat richtprijzen neerzetten met de nadruk op "richt" - voel je vrij te bieden maar als ik het gn redelijk bod vind, voel ik me op mijn beurt weer vrij om er niet op in te gaan. PB mg, email mag k aan newmikey AT gmal DOT com

[GECANCELED]1. Metz 58AF1 P-TTL flitser voor Pentax (met doos en Sto-fen diffuser) - 125 115
2. Gary Fong Lightsphere diffuser in doos (past op de flitser hierboven) - 50 40
3. Lensbaby Composer met 50mm optic alsmede de mooie Sweet35 - 150 140
VERKOCHT4. Pentax DA-XS 40mm/f2.8 (met doos) - 175
VERKOCHT5. Set van 3 automatische Jessops macro tussenringen Pentax (gn AF maar wl alle belichtingscontacten dus zeldzaam) - 75
VERKOCHT6. Revuenon 55mm f1.2 (ja, cht de n punt twee!) inclusief metalen zonnekap (staan nog wel voorbeeld opnamen hier op het forum) - 340
7. Sigma 85mm f1.4 (hier ook wel "the Beast" genoemd) inclusief originele zonnekap waar een paar krasjes opzitten - 475 440
8. Pentax O-GPS1 GPS tracker - 95

Alles is in Heiloo (NH) af te halen en uit te testen, eventueel mt koffie in de tuin als het weer zich er voor leent in deze C-tijd...
Opsturen kn uiteraard altijd maar vind ik toch altijd minder, ik koop zelf ook al nooit "blind".

[EDIT]Oh, ja. En als ik misgekleund heb met het uitprijzen, laat het me gerust weten met een voorbeeldlinkje!
« Laatst bewerkt op: 10 april 2021, 21:23:45 door newmikey2 »
OpenSource: smakelijk en vers, dagelijks bijgewerkt bij u op de mat - nooit meer wachten op- of betalen voor- updates!
NIEUW!! Nu ook mijn eigen site op open-source album software!
https://eu-web.online/photographics/

Het Nederlandstalig Pentaxforum

[Prijsverlagingen]Hele hoop spul wegens downsizing
« Reactie #1 Gepost op: 13 maart 2021, 11:59:59 »