Auteur Topic: HDR met K30  (gelezen 584 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline elshout1958

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5926
  • Geslacht: Man
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
Re: HDR met K30
« Reactie #4 Gepost op: 11 april 2014, 21:58:08 »
Ik bewerk ook op de computer, ben ook niet kapot van de ingebouwde HDR. Maar de onscherpte waar je over schrijft komt me niet bekend voor en ik heb er dan ook geen verklaring voor. Het is natuurlijk niet ondenkbaar dat er iets mis is met die optie in je camera.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: HDR met K30
« Reactie #4 Gepost op: 11 april 2014, 21:58:08 »

Offline Gonzo

  • Full Member
  • *
  • Berichten: 78
Re: HDR met K30
« Reactie #3 Gepost op: 11 april 2014, 21:50:42 »
Geen afstandsbediening, wel timerfunctie.

newmikey2

  • Gast
Re: HDR met K30
« Reactie #2 Gepost op: 11 april 2014, 21:33:00 »
Als ik HDR foto's maak met de K30 zien ze eruit als of de camera bewogen heeft.Huizen, auto,s etc alles is dubbel. Ik zet hem muurvast op een statief met de shake reduction uit. Welke instelling ik ook gebruik (automatisch, M of AV) alle foto's zien er "bewogen" uit. Heeft iemand een idee waarom?
Geen idee, ik doe al m'n HDR in de computer, heb het in de camera eigenlijk nooit goed genoeg gevonden. Spiegel trilling? Probeer eens met de timerfunctie op 10 seconden. Gebruik je wel een afstandbediening?

Offline Gonzo

  • Full Member
  • *
  • Berichten: 78
HDR met K30
« Reactie #1 Gepost op: 11 april 2014, 21:02:50 »
Als ik HDR foto's maak met de K30 zien ze eruit als of de camera bewogen heeft.Huizen, auto,s etc alles is dubbel. Ik zet hem muurvast op een statief met de shake reduction uit. Welke instelling ik ook gebruik (automatisch, M of AV) alle foto's zien er "bewogen" uit. Heeft iemand een idee waarom?