Auteur Topic: Meeting Safaripark de Beekse Bergen & Samenaankoop flitsdiffuser.  (gelezen 734 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10701
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re: Meeting Safaripark de Beekse Bergen & Samenaankoop flitsdiffuser.
« Reactie #2 Gepost op: 18 augustus 2012, 15:07:02 »
Jammer, 29 september valt voor mij af en vraag is of 30 september haalbaar is i.v.m. studie en examens medio oktober.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Meeting Safaripark de Beekse Bergen & Samenaankoop flitsdiffuser.
« Reactie #2 Gepost op: 18 augustus 2012, 15:07:02 »

Offline amiganut

  • Full Member
  • *
  • Berichten: 71
  • Geslacht: Man
Meeting Safaripark de Beekse Bergen & Samenaankoop flitsdiffuser.
« Reactie #1 Gepost op: 18 augustus 2012, 13:01:44 »
Na aanleiding van dit topic, wat volgens mij ook een beetje door mijn toedoen is gestart, wil ik voorstellen om een meeting te organiseren in Safaripark de Beekse Bergen. Ook wil ik iedereen die naar deze meeting toe zou komen de mogelijkheid bieden om via mij aan deze diffuser te komen aangezien hier wel interesse voor lijkt te zijn en niet iedereen via paypal/creditcard kan of wil betalen.

Het idee is om hier het laatste weekend van september naartoe te gaan. Dit omdat ik dan ook nog even tijd heb om eventueel een paar diffusers over te laten komen.

Nou is mijn vraag aan jullie: welke dag komt het beste uit zaterdag 29 of zondag 30 september.

Over het safaripark ga ik niet al teveel vertellen, dat kunnen ze op hun website stukken beter dan dat ik dat kan. Wel wil ik uiteraard de openingstijden vermelden voor deze periode, en dat is van 10:00 tot 17:00.

Entree is €21,- maar bij online bestellen kost het slechts €19,50. Mochten we een groep van 20 personen kunnen bereiken (helaas mijn vriendin en ik niet meegeteld aangezien wij een abonnement hebben) kunnen we in aanmerking komen voor groepskorting, dan kosten de kaarten slechts €16,95. Helaas worden er ook kosten in rekening gebracht voor parkeren deze zijn €7,- per auto per dag.

Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan hoor ik deze uiteraard graag.

Ik ben van plan om uiterlijk 3 weken voor de meeting de diffusers te bestellen als daar vraag naar is.

PS:
En de Beekse Bergen lijkt mij ook heel geschikt! (Is dat ook in de winter interessant, of niet?).
Ik heb wel enkele foto's gezien van de Beekse Bergen in de winter en dat levert best grappige plaatjes op. Helaas zelf nog niet in de winter geweest.