Recente berichten

Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10
71
Mededelingen / Re: (Mini-) meet in het verschiet?
« Laatste bericht door elshout1958 Gepost op 6 maart 2024, 17:20:14 »
Het blijft wel akelig stil ???
OK, de lente is in aantocht, dus ergens in april of mei iets afspreken?
Ik zie al een aantal mensen van de oude garde interesse hebben, dus zou gezellig zijn weer eens een meet te hebben en bij te praten na al die jaren.

Suggestie van Rotterdam is zo slecht nog niet, maar hebben we al een keer gehad.
Een idee kan ook Utrecht zijn, een mooie toegankelijke binnenstad, centraal gelegen en met het OV ook goed bereikbaar.
Als we een zondag(ochtend) zouden nemen, dan is het ook rustiger op straat (niet teveel winkelend publiek).

Dus om maar eens een aftrap te doen: interesse in binnenstad Utrecht op een zondag?
ik heb wel interesse.
72
Overig / Re: Who's afraid of red, yellow and blue?
« Laatste bericht door Edzo Gepost op 5 maart 2024, 20:51:09 »
Mooie foto, al had ik zelf een stuk van de lucht eraf gelaten........
73
Overig / Re: Het "Witte Kerkje" in Heiloo (NH) - IR opname met de K-5
« Laatste bericht door Edzo Gepost op 5 maart 2024, 20:50:00 »
Wow, dit spreekt me wel aan. Weer eens "anders dan anders".
74
Landschappen en Natuur / Re: Hoort niet
« Laatste bericht door Edzo Gepost op 5 maart 2024, 20:41:11 »
Leuke serie. Het is inderdaad te gek voor woorden wat je allemaal tegenkomt onderweg.
Wij sporten veel buiten en als je ziet wat je tegenkomt....bizar. Tot complete bankstellen aan toe 😒.
75
Pentax Analoge Spiegelreflexcamera's / Re: LX
« Laatste bericht door Edzo Gepost op 5 maart 2024, 20:39:37 »
Heb hier een aantal analoge (Pentax) camera's staan, waaronder een MX ,mijn eerste Pentax ooit.
Al ooit gedacht iets met analoog te gaan doen, dus wellicht de daad eens bij het woord gaan voegen........  8)
76
Landschappen en Natuur / Re: Vleermuis
« Laatste bericht door Edzo Gepost op 5 maart 2024, 20:37:26 »
Mooie foto's, met name de eerste.
77
Mededelingen / Re: (Mini-) meet in het verschiet?
« Laatste bericht door Edzo Gepost op 5 maart 2024, 20:27:12 »
Het blijft wel akelig stil ???
OK, de lente is in aantocht, dus ergens in april of mei iets afspreken?
Ik zie al een aantal mensen van de oude garde interesse hebben, dus zou gezellig zijn weer eens een meet te hebben en bij te praten na al die jaren.

Suggestie van Rotterdam is zo slecht nog niet, maar hebben we al een keer gehad.
Een idee kan ook Utrecht zijn, een mooie toegankelijke binnenstad, centraal gelegen en met het OV ook goed bereikbaar.
Als we een zondag(ochtend) zouden nemen, dan is het ook rustiger op straat (niet teveel winkelend publiek).

Dus om maar eens een aftrap te doen: interesse in binnenstad Utrecht op een zondag?
78
Algemene discussie / Re: Waarom geen Ricoh gr met pentax vatting?
« Laatste bericht door EviZ Gepost op 4 maart 2024, 22:03:30 »
Overstappen is idd wel een dure grap. Ik heb het twee keer gedaan. Van Pentax naar Nikon. Ik kreeg via de tweedehandsmarkt best nog wel een goed bedrag voor mijn Pentax-gear. En daarna van Nikon naar Sony (spiegelloos) Dat was best een kostbare aangelegenheid want velen stapte over en dsrl-objectieven verloren aanzienlijk aan waarde. Maar ik heb er echt geen spijt van. Ik had mij voorgenomen om geen grote objectieven-collectie meer op te bouwen maar inmiddels heb ik er meer dan ik ooit gehad heb.......
Laatste aankoop is een Chinese mf objectief 35mm/f1.4 voor Eur 135
79
Algemene discussie / Re: Waarom geen Ricoh gr met pentax vatting?
« Laatste bericht door franck Gepost op 4 maart 2024, 14:07:29 »
Systeemcamera’s zijn de toekomst denk ik, maar vooral een manier om ons te verleiden een nieuwe camera te kopen :)

Zelf koop ik al vele jaren alleen gebruikte camera’s en lenzen.
Ik hou het op spiegelreflexcamera’s, bevalt mij prima

Ik heb een leuke Nikon (D850) en een trouwe Pentax K10D.
Zoomlenzen (te zwaar naar mijn zin) gebruik ik weinig, ben meer van zoomen met de voeten :)

Maar ieder zijn ding, als je maar lol hebt met je hobby

Vooral dat.  Dat denk ik ook! ; consumeer , consumeerder - Vandaag kreeg ik de vraag: of ik nog geen afscheid heb genomen van de spiegelreflex? Nee! Nog niet zo heel lang geleden bij Kamera Express daarover gepraat en die zeiden ( te eerlijk ? ) dat het wel een duur grapje zou worden : dezelfde kwaliteit met allemaal nieuwe objectieven . Ik heb wèl een K-1 gereserveerd, omdat er een hele mooie aanbieding is. ( nog )
80
Jezelf voorstellen / Re: Even voorstellen
« Laatste bericht door kareltjepiek Gepost op 2 maart 2024, 15:23:27 »
….heb ik niet meer zoveel inspiratie.

Inspiratie komt en gaat door de jaren heen, althans dat is mijn ervaring
Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10