Auteur Topic: Pentax K5  (gelezen 793 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline cire

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 4081
  • Geslacht: Man
  • Fotograferen is vooral goed kijken...
Re: Pentax K5
« Reactie #5 Gepost op: 16 mei 2020, 13:42:05 »
Roland,
Een prima camera die K5, natuurlijk zijn er nieuwere versies van Pentax. Maar veroudert zou ik hem zeker niet noemen.
een setje prima lenzen, goed begin
Succes en ik zie graag wat van je werk verschijnen.
Doe je voordeel met dit Forum, je leert er altijd wat van.
Cire
Pentax k1,  K5  SMC16-50DA 2,8, SMC50-135DA 2,8, smc 55-300, sigma 10-20, tamron 90mm, f2.8 macro..... en een pentax optio w60
www.artillusio.nl

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Pentax K5
« Reactie #5 Gepost op: 16 mei 2020, 13:42:05 »

Offline elshout1958

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5923
  • Geslacht: Man
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
Re: Pentax K5
« Reactie #4 Gepost op: 9 mei 2020, 12:57:19 »
Hallo Roland,

Welkom op het forum. Je hebt alvast een fijne camera, dat is een mooi begin. Hier kun je veel kennis halen. Ik weet niet of je ook op facebook actief bent, maar daar kun je bv aansluiten bij groepen zoals fotografietips of fotografen voor fotografen, er zijn er nog wel meer ook. Maar de 2 genoemde zijn er juist ook voor om foto`s te laten beoordelen en tips te krijgen over eea , je kunt er ook terecht met specifieke vragen. Gaat het specifiek over de camera, dan ben je hier op het forum op de goede plek. Schroom niet om je foto`s te laten zien, waar dan ook, bij het zien van foto`s, al dan niet gelukt, kan een wat meer ervaren fotograaf al vrij snel aangeven waar het beter kan, beschouw dat niet als afbreken maar daar leer je van. En ga ervan uit dat iedereen die ooit begonnen is dezelfde beginnersfouten maakte.
Henk

Offline abakker

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1235
Re: Pentax K5
« Reactie #3 Gepost op: 9 mei 2020, 07:15:44 »
Hoi Roland, welkom op het forum. Om betere foto's te kunnen maken, is het belangrijk om eerst meer over fotografie te weten te komen; dat kan o.a. door de gratis uitleg op YouTube te volgen van Zoom.nl:
https://www.youtube.com/watch?v=BwcQqkbYXVg&list=RDCMUCHfVdeL09H8j7AnL57CFxgA&start_radio=1&t=8

Arno

rolandoM

  • Gast
Re: Pentax K5
« Reactie #2 Gepost op: 9 mei 2020, 03:28:02 »
Beste,
ik kocht 2 jaar geleden een Pentax K5, maar had geen tijd om hem te gebruiken, heb altijd interesse gehad in fotografie, maar niet met dit soort toestellen, het is voor mij erg moelijk om goede fotos te maken,
ik hoop dat ik hier veel kan bijleren.

Pentax K5
Pentax 100 macro WR
Pentax 55-300
Pentax 18-55
Sigma DG 50-500mm

met vriendelijke groeten
Roland

rolandoM

  • Gast
Pentax K5
« Reactie #1 Gepost op: 9 mei 2020, 03:06:52 »
Beste,
ik kocht 2 jaar geleden een Pentax K5, maar had geen tijd om hem te gebruiken, heb altijd interesse gehad in fotografie, maar niet met dit soort toestellen, het is voor mij erg moelijk om goede fotos te maken,
ik hoop dat ik hier veel kan bijleren.

Pentax K5
Pentax 100 macro WR
Pentax 55-300
Pentax 18-55
Sigma DG 50-500mm

met vriendelijke groeten
Roland