Ik vind de ISO hiervoor prima te doen. De timelapse loopt prima en is een leuke vastlegging van de bouw. Enige grote nadeel waar ik me aan erger is dat het beeld constant wat in en uitzoomt.
Klopt, vind dit ook irritant. Weet ook niet precies waarom, kan zijn door mijn verkleining in photoshop, dat die niet elke keer goed is.
Leuk gedaan Rob! Is mooi filmpje geworden en ISO 25.600 stoort inderdaad totaal niet.
Je gaat ons ongetwijfeld nog vertellen hoe je dit hebt gedaan neem ik aan? ;C :angel:
Vaste frequentie van foto's, en hoe heb je ze zo gemonteerd met muziek eronder?
Ik heb nu op de K3 ook timelapse functie zitten en ben ook van plan er wat mee te gaan doen, dus beetje uitleg zou mooi zijn 
Hoe ik het heb gedaan:
Camera op statief, interval opname op 5 seconden. 999 opnames. Na dus 83 minuten(vaak wat eerder) op de trap ernaast, camera weer opnieuw aanzetten.
Alle foto's(4.000) in JPG geschoten, op de automaat met sluitertijd 1/25 en iso 25.600. Diafragma rond de 9 vgm. Daarna even snel kijken wanneer er pauze was, die verwijderen. Foto's in ACR(ja, dat werkt ook met JPG) iets aangepast(hooglichten, schaduwen, scherpte en ruis) en verkleint.
Toen waren alle foto dingen klaar.
Film:
Premiere openen, importeren van image reeks(verschijnt zodra je 1 foto aanklikt). Die maakt er zelf al een filmpje van van 1 foto=1frame vgm, kan ook zijn 1 foto=2 frames. Dan nog ietsjes versnellen/langzamer zetten. Titel toevoegen, etc.
Uploaden naar Youtube, uit hun muziek database rechtenvrije muziek zoeken en die eronder zetten. Filmpje openbaar zetten en klaar is kees

Als er nog vragen zijn, stel ze gerust! Ook voor meer diepgang, etc.