Auteur Topic: Standard de Liège - Glasgow City  (gelezen 1473 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline egbert

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 606
  • Geslacht: Man
  • Pentax waarheen :(
Re: Standard de Liège - Glasgow City
« Reactie #8 Gepost op: 18 oktober 2013, 10:16:40 »
Helaas was Glasgow bij de returnwedstrijd toch een maatje te groot en ging die partij met 3-1 verloren. Uitgeschakeld dus. :(

da's sneu
Pentax k-5 ii Pentax k-01,  Pentax mx-1, Pentax Q7, Pentax Optio LS465
Lenzen Q7, de 01,02,03, 05,06,07.
Lenzen Dslr, 10/17, 17/70, 55/300 wr, 40xs, 35, 50, 70,100mm
Lenzen Slr: 28, 50, 100, 135, 200mm
Flitser: AF360FGZ II

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Standard de Liège - Glasgow City
« Reactie #8 Gepost op: 18 oktober 2013, 10:16:40 »

RonHendriks

  • Gast
Re: Standard de Liège - Glasgow City
« Reactie #7 Gepost op: 18 oktober 2013, 00:00:44 »
Helaas was Glasgow bij de returnwedstrijd toch een maatje te groot en ging die partij met 3-1 verloren. Uitgeschakeld dus. :(

RonHendriks

  • Gast
Re: Standard de Liège - Glasgow City
« Reactie #6 Gepost op: 11 oktober 2013, 16:16:53 »
Ron,

Mooie scherpe videobeelden en foto's, het interviewniveau is ook opgekrikt en de dames voelen zich wel op hun gemak bij jou.
Tijd voor wat kommaneuken en suggesties: de geluidskwaliteit bij de interviewer vind ik wat minder, de geïnterviewde mag worden voorgesteld (eventueel met een tekstbandje), waarom tijdens het tonen van de foto's geen achtergrondgeluiden van de match of een streepje muziek, misschien is er een overvloei tussen de getoonde foto's mogelijk (loopt nu wat hoekig).

Groeten, Daniël

Altijd welkom deze input.

Geluid: Tsja dat is een lastige. Ik heb enkel een stereo videomic van Rode en die maakt het lastiger als ik achter de camera sta. Op het veld moest ik erachter staan omdat ik geen driepoot mee had, maar enkel mijn monopod omdat ik deze film niet gepland had. Het zou regenen en dan kan ik met de K-01 niet filmen buiten. Echter het is de hele avond droog gebleven.

Interview: Ja Imke kent mij inmiddels natuurlijk al aardig, dus dat werkt sowieso wel heel relaxed. Gelukkig dat mijn interview skills ook gegroeid zijn. Wellicht ook omdat ik nu niet meer bezig ben met de techniek, want die beheers ik inmiddels.

Editen: Dat is nog het zwakste punt in het geheel. Ik werk met Windos Live Movie Maker bij gebrek aan iets anders of kennis erover. Introducties van de verschillende personen had natuurlijk wel beter gekunt. Geluid monteren is iets waar ik nog geen enkele kennis van heb. Ik merk bij de statistieken dat inderdaad foto zonder geluid een mooi zapmoment is. Die overvloei heb ik niet eens aan gedacht, maar is wel mogelijk en heb ik eerder al eens gebruikt.

Offline artmure

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Man
Re: Standard de Liège - Glasgow City
« Reactie #5 Gepost op: 11 oktober 2013, 14:32:05 »
Ron,

Mooie scherpe videobeelden en foto's, het interviewniveau is ook opgekrikt en de dames voelen zich wel op hun gemak bij jou.
Tijd voor wat kommaneuken en suggesties: de geluidskwaliteit bij de interviewer vind ik wat minder, de geïnterviewde mag worden voorgesteld (eventueel met een tekstbandje), waarom tijdens het tonen van de foto's geen achtergrondgeluiden van de match of een streepje muziek, misschien is er een overvloei tussen de getoonde foto's mogelijk (loopt nu wat hoekig).

Groeten,

Daniël
Piepen kan nooit kwaad, zei de muis.

RonHendriks

  • Gast
Re: Standard de Liège - Glasgow City
« Reactie #4 Gepost op: 10 oktober 2013, 16:57:08 »
sluit me aan bij de vorige spreker.
je laatste k-01 en k-5 beelden?

Thanks, filmmateriaal met de gele K-01 en FA31mm en interview met de Rode stereo videomicrofoon. Foto's met de K-5 Silver en DA*300mm. Al die spullen blijven, dus die worden nog wel vaker gebruikt. Eigenlijk heb ik ook niet meer nodig voor zo'n verslag. Had alleen geen statief bij, omdat ik het niet zo gepland had, dus enkel mijn monopod gebruikt en dat is wat beweeglijk.

Offline egbert

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 606
  • Geslacht: Man
  • Pentax waarheen :(
Re: Standard de Liège - Glasgow City
« Reactie #3 Gepost op: 10 oktober 2013, 14:48:45 »
Leuke verslag Ron!
Er zitten een aantal mooie (actie)foto's tussen en dat afgewisseld met de video geeft een mooie beeld van de wedstrijd. Gefilmd met de K-01 en gefotografeerd met de K5 neem ik aan?

sluit me aan bij de vorige spreker.
je laatste k-01 en k-5 beelden?
Pentax k-5 ii Pentax k-01,  Pentax mx-1, Pentax Q7, Pentax Optio LS465
Lenzen Q7, de 01,02,03, 05,06,07.
Lenzen Dslr, 10/17, 17/70, 55/300 wr, 40xs, 35, 50, 70,100mm
Lenzen Slr: 28, 50, 100, 135, 200mm
Flitser: AF360FGZ II

Offline Alien

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 936
  • Geslacht: Vrouw
  • Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg!
Re: Standard de Liège - Glasgow City
« Reactie #2 Gepost op: 10 oktober 2013, 11:51:32 »
Leuke verslag Ron!
Er zitten een aantal mooie (actie)foto's tussen en dat afgewisseld met de video geeft een mooie beeld van de wedstrijd. Gefilmd met de K-01 en gefotografeerd met de K5 neem ik aan?

K3 & K5| SMC DA 50mm | Pentax SMC DA 16-50 mm | Sigma 70mm | Sigma 70-200mm
Analoog Pentax ME + SMC 28mm en 50mm

https://www.flickriver.com/photos/70778009@N02/

RonHendriks

  • Gast
Standard de Liège - Glasgow City
« Reactie #1 Gepost op: 10 oktober 2013, 04:53:19 »