Auteur Topic: Interview met Imke Courtois  (gelezen 922 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RonHendriks

  • Gast
Re: Interview met Imke Courtois
« Reactie #5 Gepost op: 6 maart 2013, 23:41:34 »
Bij dezelfde wedstrijd ook nog een kort filmpje gemaakt van de mini's die mee mogen het veld op met Romy in de picture:

Romy mag mee het veld op!
« Laatst bewerkt op: 6 maart 2013, 23:45:53 door RonHendriks »

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Interview met Imke Courtois
« Reactie #5 Gepost op: 6 maart 2013, 23:41:34 »

RonHendriks

  • Gast
Re: Interview met Imke Courtois
« Reactie #4 Gepost op: 5 maart 2013, 23:21:39 »
zal 'm wel over het hoofd hebben gezien,leuk interview duidelijk,wanneer studio sport ? maar heb je er een losse lamp bij ?  vind hem bij de communicatie secretaris een beetje vel in het gezicht,grappig dat de studie bij imke voor het voetbal gaat maar zegt mischien ook wel wat over de commercie en de aandacht bij het vrouwen voetbal, de fish eye  in het doel doet het leuk, mooi overzicht zo

Ja die had ik 1/3de EV stop in de min moeten draaien. Dat is de dugout en die heeft een rond dak naar voren toe, waardoor deze prachtig licht levert dat van de lichtmasten komt. Geen apart licht toegevoegd, al had ik het wel bij me. Thanks. Ja een heel serieuze mooie vrouw die de sport heel bedreven beoefend, maar het overige leven niet uit het oog verliest.

Offline ouwedeur

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 799
  • Geslacht: Man
  • i shoot raw.
    • mijn website
Re: Interview met Imke Courtois
« Reactie #3 Gepost op: 5 maart 2013, 20:19:17 »
zal 'm wel over het hoofd hebben gezien,leuk interview duidelijk,wanneer studio sport ? maar heb je er een losse lamp bij ?  vind hem bij de communicatie secretaris een beetje vel in het gezicht,grappig dat de studie bij imke voor het voetbal gaat maar zegt mischien ook wel wat over de commercie en de aandacht bij het vrouwen voetbal, de fish eye  in het doel doet het leuk, mooi overzicht zo
google before you tweet
www.psajfotos.nl

RonHendriks

  • Gast
Re: Interview met Imke Courtois
« Reactie #2 Gepost op: 5 maart 2013, 16:21:05 »
Het peutert geen meningen los?

RonHendriks

  • Gast
Interview met Imke Courtois
« Reactie #1 Gepost op: 2 maart 2013, 22:25:20 »
Gisteren was Standard de Liège met Imke Courtois op bezoek als eerste Belgische club bij PSV/FCE in Eindhoven. Van de gelegenheid gebruik gemaakt om weer eens een uitgebreid interview en verslag te maken. Deze maal met mijn beide K-01's met op eentje de FA31mm en de andere de 10-17mm fish eye.

Imke Courtois met Standard de Liège in Eindhoven