Auteur Topic: Re: Riet  (gelezen 1030 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lreyns

  • Gast
Re: Riet
« Reactie #3 Gepost op: 4 september 2007, 21:35:15 »
Marcel,

Met zo'n rieten stoeltje kun je best wat fotografisch plezier beleven.
Maar ik moet Ruben en Wytze gelijk geven..... je hebt het je er hier wel heel erg gemakkelijk gemaakt. ::)

Meer details, spelen met (strijk)licht enz. enz. Nu is het alleen een stoeltje waar niemand op zit.

Moest dit nu je eerste foto zijn.................. maar we weten dat je veel beter kunt. :)

Groeten, Lucien




« Laatst bewerkt op: 4 september 2007, 21:35:46 door lreyns »

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Riet
« Reactie #3 Gepost op: 4 september 2007, 21:35:15 »

Offline Wytze

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1003
  • Geslacht: Man
  • PENTAXTIC
Re: Riet
« Reactie #2 Gepost op: 4 september 2007, 20:42:28 »
Beste Marcedwin,

Nee, dit riet is het niet (jaja, Wytze voor al uw sinterklaasrijmpjes!)! Ik vermoed een test of de foto's die gescand zijn daadwerkelijk op het forum terecht zijn gekomen. Iets anders kan ik niet bedenken.



Groet,


Wytze

Ruben

  • Gast
Re: Riet
« Reactie #1 Gepost op: 4 september 2007, 14:07:45 »
Ik begrijp dat het leuk is om wat te spelen, en ik zie ook dat je hier de compo bewust en strak hebt gekozen.. zeker niet `zomaar een foto`.. maar het is niet echt een spannend of interessant beeld, je zou best wat kritischer naar jezelf kunnen zijn denk ik wat je wil laten zien aan de buitenwereld..

Het is en blijft wat riet.. Geen apart licht.. niets speciaals, unieks of uitzonderlijk..

Ik wil het echt niet afkraken, zeker weten dat er mensen zijn die het compleet oneens met mij zullen zijn.

Maar misschien heb je een bepaalde reden om dit te laten zien? en begrijp ik iets niet..?

Ik begrijp je zin boven de foto ook niet..
Je was op je balkon aan het fotograferen en na die sessie? heb je wat geprobeerd met de stoel? hahaha ... wat heb je geprobeerd met de stoel? heb je daar ook fotos van?