Auteur Topic: Ook een oudje  (gelezen 704 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline PeterN

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3512
  • Geslacht: Man
Re: Ook een oudje
« Reactie #6 Gepost op: 6 mei 2020, 12:29:49 »
Honden zijn en blijven leuke modellen om te fotograferen, dat zie je al zo aan de spontaan bijgeplaatste foto's  :). De honden hebben het zo te lezen erg goed bij jou Hans, ze bereiken respectabele leeftijden. We weten trouwens niet wat voor een ras Balou is, ik zeg altijd gekscherend dat het een kruising van 8 verschillende honden is. Verschillende mensen zien er wel wat van een Catalaanse herder in. Dat zou kunnen kloppen want ze is door de dierenbescherming in Catalonie in beslag genomen.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Ook een oudje
« Reactie #6 Gepost op: 6 mei 2020, 12:29:49 »

Offline HvdZ

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 136
Re: Ook een oudje
« Reactie #5 Gepost op: 6 mei 2020, 00:13:04 »
Het oudje lijkt op een Border-terriėr klopt dat Peter? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
En gefeliciteerd natuurlijk Mike met jou clown daar kan je nog lang van genieten.

Ja tis misschien gek maar als het om hondjes gaat begint het bij mij altijd te kriebelen. Vandaar moet ik ook mijn maatjes tonen die in het verleden met mij de rondjes met de hondjes maakten tijdens het fotograferen. In dit geval zijn alleen de foto's met de Lumix FZ20 geschoten.
We hebben dus een jaartje of 10 met 3 hondjes gefietst daarna een jaar of 2 met 2honden. Helaas leven honden relatief kort dus geniet van elkaar.

De zwarte hond was de oudste en het eerst overleden op bijna 12 jarige leeftijd.


Na afwisseling v/d wacht door de achterste hond waar ik dus heden mee fiets is inmiddels alweer 10 jaar.
De middelste is net aan 12 geworden en zijn zus die vooraan licht is 17 jaar geworden.


Gr, Hans,
« Laatst bewerkt op: 6 mei 2020, 00:26:15 door HvdZ »

newmikey2

  • Gast
Re: Ook een oudje
« Reactie #4 Gepost op: 4 mei 2020, 22:26:58 »
Gefeliciteerd met zijn/haar verjaardag. Ondanks zijn/haar 3 jaar heeft ze ook al wat plukken grijs haar zo te zien. Balou is zo'n 13 a 14 jaar oud, precies weten we het niet. Maar ze wordt de laatste jaren steeds grijzer.
Zo! Dat is een hele leeftijd voor een dame van stand. Bobtails worden als een soort van zwartwitte marmotjes geboren, gaan er dan een half jaar uitzien als zwartwitte pluche speelgoedbeestjes op batterijen en krijgen voor hun eerste jaar hun uiteindelijke grijze tint die kan varieren van bruingrijs tot zilvergrijs. Hij (want dat is het) is nog steeds een aandoenlijke jongeling die regelmatig de clown uithangt.

Offline PeterN

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3512
  • Geslacht: Man
Re: Ook een oudje
« Reactie #3 Gepost op: 4 mei 2020, 22:18:35 »
Gefeliciteerd met zijn/haar verjaardag. Ondanks zijn/haar 3 jaar heeft ze ook al wat plukken grijs haar zo te zien. Balou is zo'n 13 a 14 jaar oud, precies weten we het niet. Maar ze wordt de laatste jaren steeds grijzer.

newmikey2

  • Gast
Re: Ook een oudje
« Reactie #2 Gepost op: 4 mei 2020, 22:05:45 »
Mooi, zet ik er de vandaag 3 jaar geworden Noam onder...een jonkie nog naar verhouding
Noam on his 3rd birthday by Mike Bing, on Flickr

Offline PeterN

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3512
  • Geslacht: Man
Ook een oudje
« Reactie #1 Gepost op: 4 mei 2020, 22:00:12 »
Ook een oudje, niet de foto maar wel de hond. Balou achter in de tuin in haar mand.



Groet,   Peter