Auteur Topic: eerste poging  (gelezen 1069 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lreyns

  • Gast
Re: eerste poging
« Reactie #4 Gepost op: 7 september 2007, 13:57:44 »
Pim,

Proficiat met het plaatsen van je eerste foto.
Zoals ik begrijp uit je commentaar alleen een lesje "forumplaatsen"

Ben benieuwd naar je volgende foto's

Alvast veel plezier met je weekje weg en...... vergeet Katien niet hè!!

Groeten, Lucien

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: eerste poging
« Reactie #4 Gepost op: 7 september 2007, 13:57:44 »

Pim

  • Gast
Re: eerste poging
« Reactie #3 Gepost op: 7 september 2007, 13:31:38 »
Dank Ruben,

Het was ook meer een foto bedoeld om te kijken of het lukte deze op het forum te plaatsen.
Toevallig stond deze op m'n bureaublad. De rest staat op externe schijf die bij deze eerste poging niet was aangesloten. Vandaar..ik beschouw het niet echt als een topfoto en de mini is niet van mij dus die kon ik niet verplaatsen.
Overigens vind ik de weergave wat minder als het origineel,weet niet waar dat aan ligt.
De foto is gemaakt met de Katien plus Da40mm.
Nogmaals ik ben blij dat ik nu weet hoe het plaatsen moet dus je mag nog wat verwachten.
Morgen ga ik een weekje weg en hoop daarna wat nieuw werk te laten zien.

Groetn uit Rosmalen.
Pim.

Ruben

  • Gast
Re: eerste poging
« Reactie #2 Gepost op: 6 september 2007, 23:49:17 »
ah! niet slecht Pim!  ik hou van je id.. maar er zijn wel een paar punten die beter moeten kunnen als je een dergelijke foto bewust wil maken.
Die mini.. Wou je die er perse bij hebben? Hij is wat donker en een extra element op je foto die geen bijdrage levert voor zover ik het zie.
Verder ga je bij zulke fotos op zoek naar een context, een grappige combinatie tussen de reclame en een tafreel. Die contextuele connectie mis ik hier.. (dus de connectie brievenbus en de hond) Heb je hier iets aan? ;)
Ik vind mn door de compo de foto wel lekker. Je hebt iig het gevoel ;)
Het lijkt me verder ook fijn/handig (bij het commentaar geven) als ji er zelf wat info bijzet..


Pim

  • Gast
eerste poging
« Reactie #1 Gepost op: 6 september 2007, 21:53:06 »