Auteur Topic: Opruiming!  (gelezen 1781 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Micha D.

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1702
  • Geslacht: Man
Re: Opruiming!
« Reactie #7 Gepost op: 14 maart 2017, 15:03:11 »
Sigma 30mm ook verkocht. Alleen nog een F50mm f/1.7 te koop!
« Laatst bewerkt op: 1 april 2017, 00:33:02 door Micha D. »

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Opruiming!
« Reactie #7 Gepost op: 14 maart 2017, 15:03:11 »

Offline Micha D.

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1702
  • Geslacht: Man
Re: Opruiming!
« Reactie #6 Gepost op: 8 maart 2017, 19:14:53 »
Nog altijd beschikbaar!

Offline Micha D.

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1702
  • Geslacht: Man
Re: Opruiming!
« Reactie #5 Gepost op: 2 maart 2017, 20:47:01 »
Nog een Sigma 30mm f/1.4 en een Pentax F 50mm f/1.7 te koop :).

Offline Micha D.

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1702
  • Geslacht: Man
Re: Opruiming!
« Reactie #4 Gepost op: 28 februari 2017, 09:43:35 »
K-7 verkocht en 17-50 gereserveerd.

Offline Micha D.

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1702
  • Geslacht: Man
Re: Opruiming!
« Reactie #3 Gepost op: 27 februari 2017, 17:56:13 »
K-7 is gereserveerd!

Offline Micha D.

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1702
  • Geslacht: Man
Re: Opruiming!
« Reactie #2 Gepost op: 27 februari 2017, 15:24:24 »
Foto's waren weg, dus weer terug geplaatst!

Offline Micha D.

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1702
  • Geslacht: Man
Opruiming!
« Reactie #1 Gepost op: 26 februari 2017, 20:42:05 »
Ik ga een beetje opruimen. Onlangs een paar grote uitgaven gedaan, dus nu moet er weer wat geld bijkomen.

VAN ALLE PRIJZEN GAAT NOG 10% FORUMKORTING!

1. Pentax F 50mm F1.7 (1x/1x verkocht)

Twee maal een prachtige lens van Pentax. De F 50mm f/1.7 stamt uit het analoge tijdperk en is daardoor uitermate geschikt voor gebruik op full frame (in tegenstelling tot de Pentax DA 50mm f/1.8 )! Beide lenzen zijn in uitstekende staat, glaswerk is schoon en vrij van fungus, krassen of stof. De diafragma's zijn droog en werken snel. De autofocus is snel en accuraat.

Allebei voorzien van de originele doppen en een rubberen zonnekap.

Richtprijs: 125 euro PER STUK!







2. Pentax K-7 body (6235 clicks) - VERKOCHT!

Omdat hij bij mij overbodig is verkoop ik m'n K-7. Puur de body, dus zonder lenzen en riem. Helaas ook zonder doos, die is op mysterieuze wijze verdwenen. Wel met de handleiding en oplader plus een originele Pentax batterij. Gewoon een hele fijne body als upgrade, voor je partner of als reserve. De shuttercount is pas 6235, en kan dus nog jaren mee. Gewoon in erg goede en werkende staat. Paar kleine krasjes op het achterscherm, maar dat is absoluut niet storend.

Richtprijs: 150 euro







3. Sigma 30mm f/1.4 EX DC voor Pentax

Met heel veel pijn in m'n hart, gaat m'n Sigma 30mm f/1.4 er toch vandoor. Ik heb nu de Samyang 35mm f/1.4 en daar grijp ik toch eerder naar. De Sigma is een heerlijke lens, relatief compact (zie laatste foto) en een fijne brandpuntsafstand. Hij is in erg nette staat, het glas is schoon en vrij van fungus, krassen of stof. De autofocus (schroefaandrijving via je body) werkt perfect en snel. De originele doppen en zonnekap zitten erbij. Ook zit er een doos en handleiding bij.

Richtprijs: 175 euro







4. Sigma 17-50mm f/2.8 EX DC HSM voor Pentax - VERKOCHT!

Ook mijn Sigma 17-50 f/2.8 mag uit m'n verzameling verdwijnen. Ik heb nu een Da* 16-50 en m'n Sigma is dus overbodig. Het is een erg fijne, lichtsterke lens. Schroef hem op je camera en je hoeft voorlopig niet meer te wisselen. Uitermate geschikt voor in steden, natuur of zelfs portret. Een prachtige upgrade vanaf de kitlens of de 17-70 van Sigma. In erg nette staat, het glas is volledig vrij van fungus of krassen. Achter het eerste lenselement zit helaas een stofje, maar ik heb het op de foto's nog nooit gezien. De autofocus is snel en accuraat. Daarnaast voorzien van de originele doppen en zonnekap. Helaas zonder doos.

Richtprijs: 250 euro







Voor vragen, schroom niet om een berichtje te sturen! Als je interesse hebt, kan ik meer foto's sturen :).

Op te halen en te testen in Bennebroek of Delft. Koffie of thee staat klaar.
« Laatst bewerkt op: 2 maart 2017, 20:46:33 door Micha D. »