Auteur Topic: Pentax Z-70  (gelezen 2274 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

asplx

  • Gast
Re:Pentax Z-70
« Reactie #6 Gepost op: 6 oktober 2010, 11:51:50 »
Naarmate Pentax meer een meer een exclusief merk is/wordt natuurlijk des te meer...  :D

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re:Pentax Z-70
« Reactie #6 Gepost op: 6 oktober 2010, 11:51:50 »

gnodde

  • Gast
Re:Pentax Z-70
« Reactie #5 Gepost op: 6 oktober 2010, 11:27:55 »
.....jij kunt ook niet weten dat er hier niet veel te bewaken valt.... :-\

In ieder geval een K20  :D

Jan.

EHE

  • Gast
Re:Pentax Z-70
« Reactie #4 Gepost op: 6 oktober 2010, 08:22:50 »
OK, bedankt voor jullie goede woorden en adviezen. Bewakingscamera.....daar had ik nog niet aan gedacht.....jij kunt ook niet weten dat er hier niet veel te bewaken valt.... :-\
Enfin, ik ga de Z70 maar bewaren.

asplx

  • Gast
Re:Pentax Z-70
« Reactie #3 Gepost op: 3 oktober 2010, 17:11:41 »
Hallo,

Welkom hier.

In mijn ogen is elke Pentax het waard om te bewaren, en niet alleen voor een presse papier! Maar volgens mij is de Z-70 niet veel waard, gewoon leuk om te bewaren. Hij staat niet bij mij in de kast maar als ik hem had ging die er zeker bij!

Veel plezier hier!

Tja, wat moet ik dáár nou nog aan toevoegen.... ???
De Z-70 is een leuke camera, maar niet de topper van Pentax.
Zelfs de topcamera: LX gaat nu in andere handen over voor zo'n slordige € 250, terwijl de prijs een jaar of 3 - 4 terug nog een veelvoud was. Zelfde verhaal voor de MX...

Gebruik je Z-70 als bewakingscamera, souvenir, reserve enz., maar doe em niet weg. Je hoeft nog net geen geld mee te geven, als ie wordt opgehaald. Bespaar je die moeite.

Veel plezier hier op het forum,
Groeten,
Ruurd

Offline Kees SC

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 4251
  • Geslacht: Man
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
Re:Pentax Z-70
« Reactie #2 Gepost op: 3 oktober 2010, 16:41:41 »
Goedendag,

ben nieuw hier, eerste post! Ontdekte het forum terwijl ik info zocht op het web. Wat een aardig forum!
Na aanschaf van een K20 heb ik nog een analoge Pentax Z-70 over. Is het de moeite waard om die te bewaren, of levert dat nog een serieus bedragje op bij verkoop?

Hallo,

Welkom hier.

In mijn ogen is elke Pentax het waard om te bewaren, en niet alleen voor een presse papier! Maar volgens mij is de Z-70 niet veel waard, gewoon leuk om te bewaren. Hij staat niet bij mij in de kast maar als ik hem had ging die er zeker bij!

Veel plezier hier!

EHE

  • Gast
Pentax Z-70
« Reactie #1 Gepost op: 3 oktober 2010, 16:11:08 »
Goedendag,

ben nieuw hier, eerste post! Ontdekte het forum terwijl ik info zocht op het web. Wat een aardig forum!
Na aanschaf van een K20 heb ik nog een analoge Pentax Z-70 over. Is het de moeite waard om die te bewaren, of levert dat nog een serieus bedragje op bij verkoop?