Auteur Topic: Arsat H 35mm f/2.8 Tilt-Shift (PK)  (gelezen 732 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Micha D.

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1702
  • Geslacht: Man
Re: Arsat H 35mm f/2.8 Tilt-Shift (PK)
« Reactie #3 Gepost op: 2 december 2014, 13:16:46 »
En officieel verkocht :'( :angel:.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Arsat H 35mm f/2.8 Tilt-Shift (PK)
« Reactie #3 Gepost op: 2 december 2014, 13:16:46 »

Offline Micha D.

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1702
  • Geslacht: Man
Re: Arsat H 35mm f/2.8 Tilt-Shift (PK)
« Reactie #2 Gepost op: 1 december 2014, 11:12:21 »
Reeds gereserveerd ;D.

Offline Micha D.

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1702
  • Geslacht: Man
Arsat H 35mm f/2.8 Tilt-Shift (PK)
« Reactie #1 Gepost op: 29 november 2014, 21:34:23 »
Helaas is het dan toch tijd geworden om uit te gaan dunnen, en aangezien ik niet bijzonder veel van waarde heb gaat deze prachtige lens er als eerste uit. Het is namelijk de lens die ik het minste gebruik.

Ondanks dat ik hem weinig gebruik heb ik er veel plezier van gehad. Het is een heerlijke eigenzinnige lens met uitstekende beeldkwaliteit. Eerlijk is eerlijk, je moet ermee leren werken, maar dan zijn er echt leuke resultaten mee te halen. Doordat hij relatief nog lichtsterk is, is hij ook goed te gebruiken bij minder licht (bij het gebruik van tilt of shift gaat er namelijk licht verloren, dus is lichtsterk eigenlijk wel een pré).

De lens zou het beste tot zijn recht komen op film of full-frame, wat uiteraard niet wil zeggen dat je op crop-formaat geen leuke resultaten kunt halen.

Ik zou er graag net zoveel voor willen hebben als ik ervoor heb betaald, namelijk €275,-. Daarvoor krijg je een lens in mint-conditie aan de buitenkant. Het glaswerk is nog erg mooi, met enkel een paar kleine stofjes (niet meer dan normaal). Ook zitten er uiteraard voor- en achterdop bij, maar ook een pouch met zachte binnenkant zodat je de lens veilig kunt meenemen in je cameratas.

Het liefst zie ik dat de lens wordt opgehaald, de koffie staat altijd klaar. In het weekend kan dat in Bennebroek en t/m 2 januari door de weeks ook. Vanaf 5 januari door de weeks in Delft (echter wel even voor maandagochtend aangeven, dan kan ik hem meenemen naar Delft). Verzenden doe ik enkel als het echt niet anders kan en enkel aangetekend, kosten koper.

Foto's volgen nog.